RSS

Ah Çankaya!!!

Çankaya Belediyesi sınıfta kaldı ve hiç bir zaman da sınıfını geçemeyecek.
Neden mi böyle söylüyorum? Çünkü bir ay önce blogda gösterdiğim annemin öldüğüne dair gelen o sinir bozucu dilekçeden bir tane daha geldi.Oysa ki ben belediyeyi aramıştım ve onlar da annemin adresine göre kaydını açtırmasını söylediler. Ben de anneme aynen ilettim ve o da hemen bu işi halletti. Şimdi yine aynı dilekçeyle karşılaşınca yine belediyeyi aradım. Konuşmayı aynen aktarıyorum ve bunun üstüne de hiç yorum yazmıyorum. Buyrun burdan yakın:
Ben-Alo iyi günler ölüm servisi lütfen.
1.memur-ayrılmayın lütfen.
Ben-İyi günler bana annemin öldüğüne dair ikinci bir yazı geldi. Ama annem kaydını yaptırdı. Acaba online görünmüyor mu?
2.memur-Aaa bir dakka. Nerden geldi yazı?
Ben- Şu andan Çankaya belediyesiyle konuşuyorum dimi?
2.memur-Evet.
Ben- Sizden geldi. O yüzden sizi arıyorum.
2.memur-Bir dakka lütfen.
(bu arada memurla ofisteki başka arkadaşları arasında şu konuşmalar geçiyor ve ben tel. da beklerken duyuyorum)"yaa arkadaşalar. Bu bayana annesinin öldüğüne dair şey gelmiş, yazı, ama annesi ölmemiş, napalım","Nerden gelmiş" "burdan gelmiş""yaa İlker beeeeyy İlker bey yok muu""Kime bağliiim""bana bağla"
3. memur-(bir erkek)- Buyrun
Ben- Beyfendi, bana sizden yazıı geldi, annemin ölü olduğuna dair, bu ikinci yazı, ben sizi aramıştım ilk yazıda
3.memur- eeee , hııııı
Ben- Nasıl yani
3.memur- Şimdi ne yazıyo
Ben- Bakın ben sizi aradım annem .../.../... tarihte ve ........ sayılı evrak nosu ile kaydını bulunduğu ilin D... İlçe Nüfusuna kaydını yaptırdı.Adrese memur gelmediği için kayıt olmamış, gidip kendi bizzat yaptırdı kardeşim. Onu anlatmaya çalışıyorum.
3. memur-Dilekçe mi yazı size gelen?
Ben - bakın ben size bi okiiim anlarsınız o zaman.(içimden söylediğim şey; ananın amı bana gelen, ama nezaketimden ödün vermemem lazım.)
3. memur- okuyun bi hıııı...
Ben- Adres kayıt sistemi kapsam....
3.memur- tamam anladım da . O zaman anneniz kayıt yaptırdıysa dikkate almayın siz o yazıyı
Ben- Eee peki o zaman niye bu yazı geldi, bir ay önce kaydını yaptırdı bu insan. Siz online şeyiniz yok mu görünmüyor mu orda, ya bu kadını ölü diye sayıp maaşını keserlerse ya bu kadın mağdur olursa...
3.memur- Siz o zaman buraya gelin o yazıyla arkadaşlar yardımcı olsunlar size.
Ben- Bu iş telefonla olmuyor mu ?
3.memur- yok olmaz.
Ben- Peki , anladım, kaç saattir boşa konuşmuşuz yani
dedim ve artık sabrımın da sınırına geldiğim için telefonu suratına kapattım.
Ahh keşke serin kanlılığımı korusaydım da bu konuştuğum malın adını alsaydım, hangi birimde çalıştığını sorsaydım güzel güzel de bi şikayet dilekçesi yazsaydım belki bişi olmazdı ama olsun . Bakalım gerçekten bana cevap verecek yetkide miydi yoksa kimse olaya vakıff olamadığı için ordakilerden , ben yaparım, hallederiz modunda biri miydi bu zat, yoksa orda iş bitirici bir hademe miydi, bilmiyorum ki. Bunlar da bizim demokrat ve eşitlikçi ankaralılar olarak seçtiğimiz belediyemizin memurlarıdır; gururla takdim ederim!!!

0 comments: