RSS

hayatta kalmak sisifos olmaktır!!!

Hayatımız yolunda giderken birden tuhaf şeyler gelir başımıza ve sonra da o tuhaf şeyleri hallederiz gider; sonra yine gelir ve yine gider; derken sonra gelir gelir gider ve biz sisifos misali bu gelip gitmelerin tam da merkezindeyizdir artık. Bu durumun çok zaman önce babamla ilgili o tuhaf şeyi yaşadığımda farkına varmıştım ama unutmuştum sonra 2005 yılında başka tuhaf bi şey yaşadım. Müstakbel sevgilim ÖB' nin annesi, başına gelen tuhaf şey yüzünden hastaneye yattığında ben de ilk hastane deneyimimi yaşamış ve hastane denen dünyada sen ne kadar çırpınırsan çırpın hep sisifos olacağını bi kez daha hatırlamıştım.
Şimdi 2007 de kadiim dostum de Tuhaf bi şey nedeniyle hastanede ve ben ikinci hastane denyimimde onunlayım. Çok uzun zamandır sisifos olma durmunu kabullenip unutmadığım için bu sefer şaşkın diilim. Sadece ZÜ' yü yalnız bırakmamak ve onunla birlikte sisifos olmak için onun yanınıdayım. Sisifos olmak çok sıkıntılı bir iştir. İnsan sisifos olabilir ama yalnız sisifos olmamalıdır. Bizi sisifos yapacak tuhaf şeyler ne olursa olsun, kayamızın ağırlığı ister hafif ister ağır olsun ama en ağır yük her zaman yalnız bir sisifos olmaktır. Bir gün en umulmadık tuhaf bi şey yüzünden herhangi biri sisifos olacaktır; aslında zaten herkes sisifostur ama tuhaf bi şey yaşayınca bunu hatırlayacaktır. Zaten herkes kendi kayasını taşımakla yükümlüdür bu nedenle bir sisifos olarak diğerine yapabileceğimiz tek şey yükünü taşırken o kimseye anlayış ve sevgi ve yalnız olmadığını hissettirmek olacaktır.

0 comments: