RSS

İnsomnia!!!!

Saat sabahın 04:18'i ve bendeniz 'de hala bir uyku belirtisi yok. hani Bugün çok uyudum desem o da yok. Galiba dünyayla olan ilişkimi sorguluyorum yine ama bunu her zaman yapıyorum neden şimdi beni uykusuz bırakıyor bu sorgulama cıkcıkcık..... Bir de PC yi, güneş salonda batıyor diye evin en serin yeri olan yatakodasına alma gafletinde bulundum ki Şu an dibimde 4,5 şiddetinde horlayan partnerimi uyandırmamak için parmaklarımın ucunda yazı yazıyorum. Hatta PC'nin çıkarttığı sesi de dişlerimi sıkarak engellemeye çalışıyorum ama faydası yok:)) Şu saatte nette insomnia hakkında bir araştırma yapayım, belki kendime bir çare bulurum derken karşıma şu yanda görmüş olduğunuz, tam da şu dakikalarda beni en iyi ifade eden şeye rastladım. Bunu yapan arkadaşa sardım şu an walla güzel hoşuma gitti. Uykumu açacağı kesin ama zaten yok ki uyku muyku .......mına koduuumun bedenin de. Buyrun burdan yakın siz de o zaman!!!
Yalnız ben bu arkadaşın işlerine başka bir yerde rastlamış gibiyim ya da uykusuzluk sersemi oldum öyle sanıyorum da olabilir neyse yahu.....

0 comments: