RSS

Dedeme Gidiyorum!!!!!

Evet bugün dedeme gidiyorum. İŞimi gücümü ancak ayarlayabildim. Ve ancak dün akşam bilet için rezarvasyon yaptırabildim. Sevgilimin ısrarlarıyla Varan'dan şey ettim bu işleri ve bu sabah da biletimi almak için Beylikdüzü varan ofisine gittim. Ben oraya vardığımda saat 07:50 İdi, on dakka sonra orta yaşlı ve diğer esnafların "günaydın hocam" demesine bakılırsa öğretmen emeklisi bir amca Varan ofisini açtı. Varan dışında Kontur, truva, aydın .. gibi firmaların da biletlerini satan bir acenta bu Yalnız bu öğretmen emeklisi amca sadece ofisin kapısı açabiliyor, zira bilet alacağımı söylediğimde, "arkadaş gelecek" dedi, Neyse bekledim de bekeldim. Saat artık 08:40 olmuştu. Sonra ben iyice sinirlendim sonra benden sonra gelen bi adam da sinirlendi, sonra bir kadın ve bir adam geldiler ve onlar da sinirlendiler. Ağız dalaşına girildi. Sonra bu hoca efendi tepkilere dayanamayıp, "gidin kardeşim başka yerden alın o zaman biletinizi" dedi. Ben de Tabi yaaa doğru zikerler varanı diyerek Nilüfer'e gidip 30 saniye içinde biletimi aldım, Ben elimde biletimi sallayarak Varan'ın önünden geçerken , bilet satışına bakan zat-ı muhterem daha teşrif etmemişti. Sonra orda geçirdiğim 40 dakkaya hayıflanarak, eşyarımı toplamak üzre eve geldim.

Bu sabah sabah yaşadığım nezaketsiz olay yüzünden uzun bi süre Varan'dan nefret edicem, gidin kardeşim biletinizi başka yerden alın dicem o hoca efendi gibi, yakınımdaki kimseye Varan bileti aldırtmıııcam. Yani İnsan geç kalabilir ama, o zaman oraya kapıyı açmak dışında bi şeylerden anlayan bi adam gönderilir. Ya da en azından mantıklı, müşteriyi tatmin edici cevaplar verebilecek, adabı muhaşeret kurallarına uygun cümleler kurabilecek biri gönderilir.

Ne üzücü ki İzmir biletlerimizi de Varan'dan almıştık:(( ARtık geri de veremeyiz, zira başka bi firmadan bilet bulmamız şu an imkansız!!!!!

3 comments:

Damlo dedi ki...

dede diince birileri pıt pıt oloorum ben :((

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Ahh Ahh benim dedemle olan maceralarımın tamamı, evlere şenlik, hem hüzünlü hem komik.
Ne olursa olsun onun hayatımdan ayrılmasını hiç istemiyorum. Sanki o giderse ben birdenbire büyümüş olucam otuzları çoktan yarılamama ragmen:)
Keşke herkesin yüreciği pıt pıt olsa dede diince:))

Damlo dedi ki...

dede işte ötesi yok.. dev gibi çocuk dedemm, keşke olsaydı o da burda bizimle, ananemin yanında.. umarım büyümessinn hiçbi zamann