RSS

SKT!!!

Dün markette şöyle bi olay yaşadım; Bira reyonuna yöneldim, ÖB'yi aradım, şundan bundan alım mı diye sordum. Sonunda alıncakları kararlaştırdık ve  soğuk bira dolabına yöneldim. Bu  sırada, bi market görevlisi de bira ekliyordu içecek dolaplarına. Aradığım biraları çok dikkatli bakmama rağmen bulamayınca ,O anda orda çalışan  görevliye sordum, o da bana o biraları SKT sebebiyle kaldırdık dedi. Ben de aaa hadi yaaa, bütün hayallerim yıkıldı tühh derken, içimden de alla allla ne için kaldırmışlar bugün sigara yasağı başladı ondan mı acaba, yoksa seçim gibi bişiy mi var ne lan bu SKT bi çeşit STK mı (sivil toplum kuruluşu) bu alla alla derken daha fazla duramayıp, sanki az önce görevlinin dediğini anlamış gibi davranıp bi de üstüne hadi yaaa çeken ben diil mişim gibi pardon yaa bu SKT denir, neden kaldırdınız canıım biraları deyince, görevli anlattı olayı. Meğersem SKT; son kullanma tarihiymiş. Son kullanma tarihine bir hafta kala bu gavur biralarını raftan kaldırıyorlarmış. O an ulan ben de meseleyi ne kadar da ciddiye almışım, bunu da başka bi yasak zannetmişim diye güldüm kendime. Ama bi yandan da görevliye kızdım. Ulan ben ne bilim SKT 'den dolayı kaldırmak nedir dimi yani,cıkcıkcıcıkcık.....

0 comments: