RSS

sıkıntııııı!!!!!

Tatilden döndüğümden beri bi sıkılıyorum, bi sıkılıyorum ki sormayın. Üstüne bi de hiç bi bok yapamıyorum, çektiğimi beğenmiyorum, yaptığımı sevmiyorum, yapıp yapıp çöpe atıyorum. Tam seti kuruyorum bişi çekicem, çekiyorum, olmuyor ya da bana göre olmuyor sonra her şeyi ortada bırakıp, buzdolabına yöneliyorum, ne var ne yok yiyorum, kesmediyse ve daha işe gelmemiş olan varsa, gelmeden önce arayıp bi şeyler sipariş edip, işi gücü iyice serip gelecek yiyecekleri beklemeye veriyorum kendimi. Özellikle doktorun bu sıralar kilo ver dediği zamanda sanki inadına yemek yiyormuşum gibi bi durum sergiliyorum ama bunların bütün sebebi, çalışmak için yeterli motivasyona ulaşamamış olmamdan kaynaklanan can sıkıntı.

Şİmdi bunu yazıyorum ki belki yarın ya da başka bi gün okur da bi kendime gelirim. Tabi bu iyi niyetten öteye de geçemeyebilir.
Acil bi eylem planı lazım bana, yoksa, yoksa n'olur bilemiyorum, büyük bir kara deliğe düşmem an meselesi olabilir.....

0 comments: