RSS

Offspring!!!

Sene 1997 falandı galiba. Bir arkadaşım 90'lık (yalan olmasın öyle hatırlıyorum) bi kasete doldurmuştu bi sürü offspring parçalarını. Sürekli kulağımda. Bu yıllarda afsad'la yedigöller gezisindeyim ve yine walkmanimde tabi kaset. Dedilerki "dinlediğini ver de şoför'e biz de dinleyim " dedim ki " bu sizi açmaz" dediler "niye açamsın ne dinliyosun ki" dedim "offpring" içlerinden bi tanesi kıt ingilizcesiyle söylediğim şeyi kendince çevirip güya espiri yapmıştı da çok gıcık olmuştum de vermemiştim kasedimi . Yıllar geçti artık. kasetlerimi annemin yanına gidince , ordaki zaman kapsülümden çıkartıp çıkartıp dinliyorum. Offsping kasetim de orda şu an. Ben şimdi niye yad ediyorum offspringi!!??? ŞÖyle ki dün akşam bi müzik kanalında çıktı bunlar. Ama daha önce hiç videocliplerini izlememiştim. Yıllardır da dinlemiyorum. Bunlar çıknıca heyecanlandım Aaa bunlar yoksa onlar mı ?? Evet onlar dedim. Daha önce bazı tespitler yapmıştım ama tutturamamıştım da ÖB dalga geçmişti benle . Yine uyduruyorum sandı da "atma kafadan "dedi. Ben de sonunu izlettim zorla, sonunda yazıyor ya ismi cismi. Nooldu peki ÖB'ye kapak oldu hahahah... Tamam artık dinlemiyoruz ama kulağımızda da onca yılın dinlemişliğin tınıları saklı herhal dimi yani....

0 comments: