RSS

Bir Fala İnanmak!! Peh Peh Peh!!!!

Arkadaşlar arasında şakalar komiklikler içinde, eğlenmek için birbirimize baktığımız falları saymazsak hayatımda hiç parayla fal baktırmadım. Baktıranlarla bi dolu dalga geçip, hiç ummadığım insanların bile randevular alarak falcılara gitmelerine ve söylenenlerin gerçek olduğunu başkalarına ispatlamaya çalışacak kadar inandıklarına şaştım kaldım hep.
Peki ben bu fal muhabettini niye açtım dimi? Burdan toplumsal bir mesaj vermek, akıllı olun bak, paranızı zamanınızı harcamayın demek için değil tabii ki.
Gıyabımda benden habersiz benim için baktırılmış bi falın yorumlarını aldım dün akşam. Tabii önce büyük bi kahkaha attım, sonra; eeee o ne demekmiş, niye öyle demiş, saçma değil mi flan filan derken kendimi hem kızıp hem de can kulağıyla beni hiç tanımayan ve hiç görmemiş birinin, benden habersiz benim hakkında söylediklerini dinlerken buldum. Sonra konuşmalar bitince yine dalgacı bi tavırla sanki biraz önce ciddi ciddi her şeyi dinleyen ben değilmişim gibi davranarak konuşmayı bitirdim.
İşte sonra olanlar oldu. Dünyanın en saçma şeyi olduğuna ve mantığımın hiç bir zaman almamasına aldırmadan, fal bakan kişinin ki falcı bile değil, dediklerine o andan itibaren inanmak istedim. Evet itiraf ediyorum; Hatta inandım ve içimi bir sevinç kapladı, keyfim yerine geldi. Gerçi bugün, dünkü kadar inanmıyorum hatta umudum bile yok söylenenler konusunda ama işte dün ben bir fala gerçekten inanmak istedim, beni hiç tanımayan birinin benim hakkında söylediklerinin gerçek olması olasılığına %100 inanmak istedim. İşte bu da benim ne kadar sefil, çaresiz, bedbaht, zavallı, salak bir durumda olduğumun vesikasıdır...
Karikatür şurdan

0 comments: