RSS

Sabah sabah Shantel'le çoşmak

Bu sabah ev ahalisi olarak saat 11.00'da kalktık. Hemen FG'nin kahvaltısı hazırlandı tabi, Yazık garibimin dişleri de yok ya hiç doymuyo o yüzden ona özel bişiler hazırlanıyor ve bizden önce yemesi gerekiyor, zira canı çekiyor ekmeği ısırarak yememizi bile. Neyse işte sıradan bir hafta sonu günü, kahvaltı, toparlama, yemek yapma, evi temizleme, çamaşır, ütü, FG'nin banyo operasyonu , sonra diş hekimi randevusu, sonra eve dönüş , yine yemek, yine temizlik, falan...

Şimdi kahvaltı işi bitti. Temizlik ve yemek işini halletmem lazım ki diş randevusu için çıkmamız lazım lakin şöyle bi bi iki mail bakim derken aklıma İtunes'u açmak geldi ve açıp direkt Shantel dinlemeye başladım. Ben de bi çoşku hali ki sormayın, galiba haftalardır bu iş yeri için debelenmekten ve evde sürekli aşayiş ve düzeni sağlamaktan çok sıkılmışım. Tabi bi de üstüne rejim yapmak anam anam diyim ben sana durumuna getirmiş beni.
Bi de bugün SH'nin hoşgeldin ev partisi var, aklım orda ama gidemicem. Şimdi ben orda şakalar komiklikler içinde arkadaşlarımla çoşarken sevgilimin tek başına FG ile ilgilenmesi adil olmaz. Kaldı ki o bu iki haftadır çok stresli çalıştı ve uzun iş seyahatlerini günü birlik yaptı ki ben de tek başıma kalmiim FG ve şeysi ile. Neyse ben de şimdi çoşuyorum kendi kendime, yatak odamda mac'imin karşısında Shantel'le çoşarak SH'nin gelişini kutluyorum sabah sabah. Dur arayayim şu kızı da bi de telefonda hoş geldin diyeyim onu da çoşturayım Shantel eşliğinde hahah:)))))

0 comments: