RSS

Sahalardan Uzak Kalmış Bi Futbolcu Gibi Bi Şey Olmak!!!!

Bu sıralar zamanın göreceliğinde hayatım harala gürele, hızla akıp gitmektedir. Önce dükkandır, yeni mekan arkadaşlarıdır, kurstur , bizim Fatma Girik'tir derken bütün bunlardan geriye aklımda kalanlarsa; Değişik bi iki arkadaşın hayatıma yeni girmesi, bazılarının da uzaklaşması, derken deri traşlama çabaları, bi Ebru teknesiyle tanışma, Dükkana çekçekli bavulla eşya taşıma, Kadırga simidi denen yiyeceğin hayranı olma, her gün cübbeli ahmet hoca kılıklı tiplerle selamlaşma, ÖB'yi nerdeyse hiç görememe, bizim Fatma Girik'e sürekli rüşvet mahiyetinde hediyeler alma...
Bugün ise, her zamanki gibi uzun ve zorlu bi yolculuk sonunda eve ulaştım sonra bizim Fatma Girik'e renk renk lif ipi aldım; zira ÖB bugün Samsun semalarında raks eder iken bizimki de iplerle halleşirken, mutlu mesut bi gece geçirmenin hayalini kurmaktaydım ve aynen de öyle oldu. Sakin, asabiyetsiz ve bol yalanlı( yalan derken yangil nerde, Öb nerde gibi sorulara, sendikada, seni aramış ya, geç gelcem demiş yaa, bak ne kadar düşünceli arayıp gecikeceğini haber veriyor, ÖB de mesai de geç gelcek yaaa... gibi) bi gece geçirmenin dayanılmaz hafifliğinde, sahalara dönen bi futbolcu edasıyla hafif koşu yapar gibi, bi bloguma girim de bi iki satır bişi yazayım, bi ceh deyeyim dedim.
Hadi o zaman bu güzel, huzurlu, ev sakinlerinin mutlu olduğu günü güzel bir duşun yumuşaklığında yatağa sızarak ve bi gözüm açık sevgilimin sağ sağlim semalardan yeryüzüne inmesini temenni ederek tilki uykusu modunda şey etmek üzre huzurlarınızdan ayrılıyorum.

not: uzun süredir elime kalem almamanın ezikliği ve tutukluğu içinde huzursuz bi yazı yazmış olabilirim ama yine de yayınlamak istiyorum. Bu da böyle olsun.

0 comments: