RSS

Ersen Ve Dadaşlar!!!

Dün gece Bizim Şino BH'nin saçlarını keserken SH de yeni moda saç stillerini bize sevdirmeye çalışıyordu. Sonra bizim yadsımalarımıza dayanamayıp bi moda blogu açtı ve ordaki giyim tarzlarını göstermeye, fikri sabitlerimizi yıkmaya uğraşıp durdu. Sonra bana bi gözlük gösterdi ve "böyle bi gözlük istiyorum mesela ben" dedi, ben de "git lan o ne öyle Pet Shop Boys gözlüğü len bu, moda bu mu yani" diye bi laf edince, SH de bana dönüp, "ay DŞ sen anneanne modunda bi insansın yaa, her şeyi kınayan, sen de 90'larda deri ceket giyip, gümüş yüzükler takıp, rocker takılırken annenin -ay bizim kız da eskiye özeniyor, aynı Ersen ve Dadaşlar gibi giyinmeye başladı- demiş olma ihtimali ile aynı şey bu dediğin" deyince, biz bi koptuk bi koptuk Ersen ve Dadaşlar benzetmesine anlatamam gülerim yani o kadar!! Sonra düşününce evet lan biz de bi ara 90'larda genç olarak yaşarken dar siyah pantolonlar, altı kazınmış saçlar, gümüş takılar, asker postalları giyerdik. Sonra ispanyol paçalar giymeye başladık. Sonra da işte bu haldeyiz yani ben bu haldeyim. Acaba gerçekten anneanne modunda takılıp, gençlerin gerisinde mi kalmaya başladım lan(?) Eğer öyleyse ve eğer bi çocuğum falan olursa çocuk tezeği şimdiden avuçla yedi demektir!!! Korkunnnnçççç!!!!
Ersen ve Dadaşlar Şurdan

0 comments: