RSS

İki 33'lük!!

İki 33'lük birayla sarhoş olacağım günleri görmek de varmış kaderde!! Bu durumu hiç kendime yakıştıramamakla beraber, uzun zamandır hiç içmediğimi de farketmiş bulunuyorum. Sahiden de içmeyi, eğlenmeyi unutmuşum bu aralar. Sürekli istikbalimi kurtarma peşine düştüğüm aşikar da, öyle hırslı bi tip de değilim n'oluyor yani bana diyesim geldi kendime! Galiba bu kırık yaş bunalımına adım attım, gerçi kırka daha üç beş yıl var amma yine de neydim ne oldum tribine girdim. Zaten o yüzden can havliyle bu dükkanı tutmadım mı, can havliyle kendimi hiç hoşlaşmadığım fotoğraflar çekerken bulmadım mı(?). Bi de şimdi çoluk çocuk mevzuları çıktı. Ulan nedir bu üreme arzusu anlayamadım ki arkadaş. ÖB'de had safhada lakin bende tık yok. Gerçi anaç bi tarafım olduğu ortada; problem çözmedeki kıvrak ve pratik zekamı ve herkese hatta FG'ye bile haddinden fazla verdiğim sevgiyi göz önünde tutarak sevgi ve duygu doluluğumu da eklersek bunların toplamından fevri ve sabırsız hallerimi, haksızlığa uğradığımda dönüştüğün saldırgan kaplan durumumu, affetme konusundaki yavaşlığımı ve zaman zaman takındığım alıngan ve gereksiz gururlu hallerimi çıkartırsak mükemmel bir ana hatta insan tablosu çiziyor olmam benim bile gözümden kaçmadı değil hani. Ama yine de bi insan yetiştirmeye karar vermek gerçekten de çok sorumluluk isteyen ve çok ciddiye alınması gereken bir konudur benim için. Özellikle ben bir çocuk doğuracaksam, o çocuğun büyürken insanlık evrimini tamamlaması benim için en önemli şeydir. Bu da çok kolay bişi değil zira çevremdekilere bakınca kendileri evrimlerinin tamamlandığının farkında bile olmayan canlılar olarak gezinirken bi de onların üremesi benim için en korkunç korku filminden daha korkunç. Neyse ya bu biraların etkisi geçmeye başladı galiba. Ben en iyisi bi bira daha açıp dükkana götürceklerimi ayırmaya devam edip bu sonu dipsizleşen üreme sorununa bir es veriim!!:))

0 comments: