RSS

Twitter'a gıcığım...!

Şu teknoloji ne alem bi şey. Daha dün internet kafelerde bi mail atmak bile angarya ve ağır bi iş gelirken, şimdilerde internetsiz yaşayamaz oldum. Hatta öyle ki beni, İnternete bağlanabilen ve içinde kullanabildiğim bütün programların olduğu kutsal bi Macintosh'un önüne koysalar ve böyle yaşayacaksın deseler hiç sesimi çıkartmam hatta bu bana bi lütuf olur. Bazen ÖB bana, "internet kuşu, bıkmadın mı" diye takılır bile. Gerçi öyle chattir, sanal sextir, onla bunla yazışmadır, hiç bi zaman o taraklarda bezim olmadı, bunu da kınıyor gibi gözikmiiim haaşaaa, buna benim, ağır paranoyak kişiliğim, kimseye güvenmeyen ve inanmayan bi manyak olmam ve korkunç komplo teorileri üreten güçlü bi hayal gücüne sahip olmam sebeptir. Eeee o zaman madem paranoyaksın, güvenmiyorsun, hastasın, manyaksın da bu kadar zaman netin başında ne bok yiyorsun diye sorarlar adama dimi(?)
Bi kere sürekli, yayınlar var nette, gastedir, dergidir, projedir, kutsal bilgi kayanağıdır işte, bunun dışında bloglar var, en çok keyif aldığım şey, voyerist bir kişiliğe bürünüp okuyabildiğim herkesi okumak ve bundan gizli bi keyif almak, öte yanda kim ne bok yapıyorsa, hemen nete damlıyor bu işler; tasarımdır, resimdir, fotoğraftır, odur, budur, şudur... Aynı zamandan çok kolay ve ucuz bi iletişim aracıdır...
Ama bu yazı giderek, yurdum okullarındaki, nadide eğitimciler tarafından, yavrularımız için hazırlanan eğitici kitapçıklar formatına dönüşmeye başladı korkuyorum. Bak sen şu twitter'in yaptıklarına, sözü oraya getircem diye ...
Neyse işte, zaman zaman değişik sanal mecralar deli ediyor ediyor beni. Mesela, ben bi ara da facebook'a gıcıktım. Orayla artık daha az ilgilendiğim için daha az sinirleniyorum. Oraya daha çok makara, kukara yapmaya zemin hazırlamış birini görünce, eğlencesine takılıyorum, bi de toplu bi aktivite yapılacaksa bana da haber veriyorlar o zaman kullanıyom, haa bi de bedava ilan için kullanıyorum. Şimdi de bu aralar twitter'a hastayım; hayır önce de anlam vememiştim ama şimdi, iyice saçmalaştı. Millet artık cep telefonlarıyla da nete daha rahat girebiliyor ya, mesela birisi bilmem ne restorantta yemek yiyor ve wc'ye gitmiş, aman ne kadar güzel sıçma mekanı, bak sıcak havlular da var diye tweet'liyooo, ya da yolda giderken: " allahım bugün çok mutsuzum, yağmur da yağıyor, makyajım bozuldu" diye anında tweetliyor. Yakında ben bizimkilerden şöyle bi tweet bekliyorum, "allaaam ne kadar heyecanlıyım, o şu an uçaktayım ve bilmem kaç fit yüksekteyim ve cepten tweetliyorummm ve bunun kimse farkında diil" Hahahahha...:)))) Haa unutmadan bi de sürekli saptama yapan tipler var burda , onlar da başka bi alem, hatta başka bi yazı konusu hahahahah...:)))
Tabi bu arada nereye bok atıyorsam orda bi hesabım olması da benim ayıbım galiba, misal, hem gıcığım hem de twitter hesabım var, ama bi sorun niye var; çünkü, sonra yakınlarım tarafından, eski kafalılıkla, anneanne moduna girmişlikle, yeniliklere karşı önyargılı olmakla itham ediliyorum da ondan var şekerim!

1 comments:

gulaye dedi ki...

bunları kullanmayan bırı ben de saygı uyandırıyor aksine.