RSS

Ben beğenmedim!!

Geçen seneden beri, Sultanahmet meydanını trafiğe kapattılar ve yayalaştırma inşaatı başladı. Şu sıralar bu işler bitmek üzre ama anlamadım, yayalaştırma böyle mi oluyor, parkın sağında ve solunda kalan yolları parka katmışlar, her yer aynı düzlemde ve aynı taştan döşenmiş, her yer taş, çimento olmuş, bi tek parktaki ağaçların köklerinin etrafında bi avuç toprak bırakmışlar o da mecburen. Şöyle bi çimlere oturalım, yayılalım olayı kalmamış, hadi turist düşünülmedi, bizim gibi kitapsızlar düşünülmedi, eeee ramazanda millet ordaki çimlerde ailecek, iftar yapıyordu, valla müslüman cemaat de düşünülmemiş hiç. Her yerde taş taş üstünde, hiç beğenmedim!!
Ayrıca, dikdörtgen taşlar döşendi ve aradaki boşluklar da başka bi çimentomsu malzemeyle dolduruldu. Özürlü biri geçse ordan, ayağı takılsa, kotuk değneği takılsa o aradaki milimetrik boşluklara, o da hiç düşünülmemiş. Acaba peyzaj mimarları, şehir planlamacılar, bunların birlikleri, odalarına falan danışılmış mı???
Niye böyle oldu Sultanahmet yaaa, çok üzülüyorum, en kısa zamanda bu korkunç taş kardeşliğinin fotoğrafını çekip ahan da buraya koyucam ve daha önceki halini çekmediğim için de çok pişmanım çoookkkk!!!

0 comments: