RSS

Evden bir iki cümle...

Vay vay vay!!!!!! Blog yasağı mı kalktı nedir, canım bi an bloğa bi şeyler yazmak istedi ve kapalı olduğunu bile bile sevgilimin laptopundan bi deneyim diye girdim, tık açıldı, blogger. Acaba sevgilim de mi DNS ayarlarını değiştirdi, bilemedim, iş laptopu olduğu için sanmıyorum neyse yahu, başka bi şey isteseydim o da olur muydu acaba(?) Hahahaahh...!!!!
Neyse antidepresanı bırakıyorum yavaş yavaş ve ruh halim bi tuhaf ve kafam sanki olması gereken yerden on santim yukarda, dönüp duruyor gibi. Aslında sadece dozu azalttım, böyle böyle bi ay içinde bırakmam gerekiyor. Başlarken de çok zorluk çekmiştim, bırakırken de aynı işkenceyi yaşıyorum ama bu başlangıç ve bitiriş dönemleri arasındaki zaman çok faydalı oldu bana.
Şu anda sevgilim sosyal ağ isimli filmi seyrediyor, aslında beraber başladık seyretmeye ama ben sıkıldım ve izlemeyi bıraktım. N'apalım onun da animasyon seyrederken uykusu geliyor ve hatta horluyor. Biraz trip attı bana, sonra bu akşam işten gelirken ekmek yapmam için kepekli un, ceviz ve kuru üzüm almış ama ben hala hamuru mayalamadım, onun için de trip atıyor, çok üşeniyorum ya, n'apabilirim. Zaten kafam on santim yukarda, bugünüm çok verimsiz geçti, çektiğim hiç bir şeyi beğenmedim ve üç fotoğrafım stok sitesinden geri döndü. Uzun süredir ret cevabı almıyordum ona da canım sıkıldı. O yüzden şu an yarım kilo profiterol ısmarlayıp, hepsini yiyip sonra da uyumak istiyorum. Bir haftadır huzursuz bacak sendromu yaşıyorum ve çok uykusuzum. Saçımı da boyamam lazım ama o işi yapmayı düşünmek bile sıkıntı veriyor o şu an bana.
En iyisi ben küçük hareketlerle mutfağa gidip ekmek hamurunu yoğurayim ve sabah da kalkıp pişireyim. Hem bana bi hareket gelir hem de sevgilimin gönlünü alacak bi süpriz yapmış olurum.

0 comments: