RSS

Şeytan!!!

Bu sıralar etrafımdaki yakın arkadaşlarımın hepsi büyük sorunlar yaşıyorlar. Çoğu da sağlıkla ilgili. Onlarla en ortak noktamız da benim ve sevgilim ÖB gibi yalnız olmaları ve bu dertlerle yalnız baş etmek zorunda kalmaları. Bana o kadar tanıdık ki bu durum o yüzden onların yaşadığı bu durum sebebiyle şunları yazma isteği uyandı içimde; Dayının olması ama yokmuş gibi davranması, bacının olması ama sorunu göremeyecek kadar umursamaz olması, teyzenin, kuzeninin, abinin, halanın, eniştenin, amcanın... olması ama ...... gibi.
Genellikle erkekler; dayı, amca, kuzen , abi gibi yakınlıkları olanların, öncelikleri her zaman kadınlarının ve kendi çocuklarınındır, sana en yakın kimse olması ya da ondan başka kimsenin olmamasını hiç ziklemezler. Aslında bunu umursamamaya programlandırılmışlardır. Kimin tarafından derseniz, şeytan karıları, şeytan sevgilileri tarafından. Yani ben her zaman sadece bizim ailemizde var sanırdım bu modelleri ama şimdi fark ediyorum ki, etrafımız onlarla çevrilmiş durumda.
Ben bir kadın olarak bunları söylüyorum çünkü kadınları çok iyi tanıyorum. İsteyen her kadın şeytan olabilir. Mesela ben istesem olamaz mıyım, hem de alası olurum lucifer'in ama benim zevk aldığım bir konu değil bu ya da vicdanlı bir insan olarak doğmuşum ya da aslında ben böyle yularlı erkeklerden hiç hoşlanmam, hatta onları insan yerine bile koymam, saygım sevgim yoktur bu tip erkeklere , belki de ondandır, bir şeytana dönüşememem.
Her zaman anneannemin torunu olmuşumdur ben, o her zaman saflık derecesinde iyi kalpli bir insandı ve herkesi olduğu gibi kabul edip hiç şikayet etmezdi. Gerçi ben onun bu durumuna kızardım zaman zaman ama o zaman da anneannem özlü bi söz eder, taşı gediğine oturturdu. Şİmdi bu etrafımızdaki kötülere dikkat çekmek istediğim bu cümlelerimi yine anneannemin özlü bir sözüyle noktalıyorum:" şeytanın amı yaş, torbası boş olurmuş" O yüzden bırakalım bu modeller, amcukları yaş ama torbaları boş olarak bu hayatı yaşadıklarını sanıp, dursunlar!

0 comments: