RSS

"Hasta:Doktor neyim vaaarrrr?, Doktor: Neyin yok ki!!!!"


Yine grip oldum, evde yatacak yeri olmayan ben, dört gün boyunca kendinden geçmiş bi vaziyette yattım, sonra doktordan kaçış yok diye düşünüp doktora gittim, bi sürü ilaç alıp eve döndüm. Ve on günün sonunda, bugün ilk defa evden çıktım. Daha iyileşmemiş olmamın verdiği sersemlikle mi yoksa SH'nin "koca kadın oldun hala bi doktor yüzü görmedi şeyin, senin yaptığını köydeki Fadime yapmaz" aşağılamalarına bir son vermek için mi yoksa sevgilim ÖB'nin doktora gitmememe verdiği sitemlerden bunaldığım için midir nedir, sabah sabah kalkıp hemen doktordan randevu aldım ve bir tabumu daha yıkarak jinekolojik bir muayene oldum. Tabi gidene kadar on kere vazgeçtim, bi cafeye oturup, kendime kurbanlık koyun muamelesi yapıp, bi saat kadar kendime acıdım, sonra bu işin kaçışı yok diye kendime telkin verip, doktorun yolunu tuttum. Önce yanlış bi bölüme gitmişim, hemen içimden bu bana bir işaret galiba deyip, burdan atölyeye kayayım, sorarlarsa bulamadım döndüm derim diye düşündüm ama sonra SH'yi aradım, ondan azarı yiyip, tıpış tıpış doğru adrese doğru yönlendim, koca kadınım canım, SH haklı biraz kendime güvenli bir birey olup, bu işi yapmalıyım, çocuk muyum canım diye düşünmeye çalıştım sonra polikliniğe vardım, o kadar kalabalıktı ki, ordan bir an önce çıkmak istedim ama sağlık kartımı vermiştim, acaba gitsem de sonra mı gelip alsam kartımı unutmuşum desem diye düşünürken, soluk benizli , ameliyat kıyafeti giymiş bir kadın benim adımı seslendi, ben de ayağa kalktım, buyrun derken ben o sırada, allaaam ne de sevimsiz bir doktor diye düşündüm, odaya girince içerde güler yüzlü, beyaz önlüklü güzel bir kadın beni karşıladı, meğersem o gördüğüm soluk benizli, korku filmi karesinden fırlamış ve ameliyat forması giymiş kadın, bizim sevimli doktorun asistanıymış, neyse bunu anlayınca içime su serpildi. Sonrası çorap söküğü gibi geldi işte: Korktuğum kadar ve hayal ettiğim kadar ilkel değilmiş bu muayene. Biraz acemi olduğumu hisseden doktor da bana gayet nazik davrandı. Ben de komutlara uyarak, işin çabucak ve kolayca bitmesini sağladım. Allahtan bir sorun çıkmadı, hiç bi şeyim yokmuş. Tabi bu muayenenin asıl amacı smear testiydi, şimdi onu da yaptırmış olmanın rahtalığındayım. Artık testin sonucunu beklemekten başka bi işim kalmadı. Ohhbeah, bi işten daha kurtulmanın hafifliğindeyim o şu an . Ve tabii ki bu testin öneminin de farkındayım.
Haa bi de bu yazıyı, illegal bir şekilde yazmanın kızgınlığını da belirtmek isterim. Yakında her boku el altından yapar olmak, her gün yeni bir yasakla karşılaşmak ve bütün bunlara rağmen, hala çoook demokratik bir ülke olduğumuza dair telkinlere maruz kalmak ne alaaaaa....!!!!

0 comments: