RSS

İkiye tek.....!!!!!!

Şu an, Teke tek'i izliyorum ve şaşkınlık içindeyim. Mehmet Aksoy bu programa katılmayı neden kabul etti, hiç anlam veremiyorum. Farklı dili konuşan insanların, birbirine bi şey anlatma çabası gibi, aldığı eğitim ve uzman olduğu konu sebebiyle farklı bir terminolojiye sahip bir sanatçının bu programda, bi şey anlatması sonuçsuz kalacak, Mehmet Aksoy bunun sonucunda çok yorulacak, şu an fark etmese de sinirleri bozulacak, enerjisini boşa harcamış olacak.

Öte yandan sanatçının eserlerinin fotoğraflarını gösterip, "Bak bunu güzel yapmışsın, bunu beğendim, bunu beğendim, bunu da beğendim ama bunu beğenmedim" diyen Murat Bardakçı denen Televizyon programı sunucusunu da , ayrıyeten hayretler içinde, ağzım bir karış açık, gözlerimi kırpmadan izlemekte ve dinlemekteyken, sanırım daha fazla izleyemeyeceğim ve kanal değiştireceğim, umarım Mehmet Aksoy da bu programı hemen terk eder, yoksa daha nelerle karşılacağını düşünmek bile istemiyorum, hayııııır yaaa!!!......


0 comments: