RSS

Erik Model Look!!!

Salı günü yürüyüşe başladım. Tam bi saat hızlı hızlı yürüdüm, sonra da yirmişerden üç tur mekik çektim, eve gelip duş aldım, kahvaltı olarak da yulaf ezmesine, biraz pekmez ve bi parça da beyaz peynir katıp onu yedim. Fakat istikrarım öğleye kadar sürdü. Öyle bir iştahım var ki, başkası benim yerime bu kadar yese 100 kilo çoktan olmuştu. Fakat ciddi bir tombul kuş havasında olmam da yüze merdiven dayarıma klavuzluk etmiyor değil. Sanırım antidepresanı bırakmam biraz buna sebep oldu, sonra düzensiz beslenmem ve abur cubursuz günümün geçmemesi ve bu sıralarda yiyecek içecek fotoları çekmem de bu iştaha yan etkenler oldu.
Şİmdi yarın ZÜ geliyor buraya, bu sefer de onun şerefine yiyip içeceğimden hiç kuşkum yok, lakin beni frenleycek tek şey de bu sıralar beş kuruşsuz olmam. Ama yürüşlerimi aksatmamayı düşünüyorum. Gün aşırı yürüyüşe devam edeceğim, sonra da su egzesizi yapabileceğim bir yer bulup bi yandan da ona başlamak isiyorum. Tüm bunları yapmak diyet yapmaktan daha kolay gibi geliyor bana. Tabii bu arada da bu dev iştahımı da bi zap etmeyi başarabilir ve normal insanın yemesi gerektiği kadar yiyebilirsem kendimi daha da şahane hissedebileceğim, ve geçenlerde SH'nin görünce beni hatırladığı şu üstteki karikatür kahramanıyla uzaktan yakından alakam da kalmayacak!!!:)))

0 comments: