RSS

....Ceğim ....Cağım....!!! Peh peh peh!!!!!

Resmen gıcık oluyorum arkadaş!! Geleceğim deyip gelmeyip bir de bunu haber vermeyenlere. Arayınca açmayanlara, hayır, insan duymaz, tel.ine bakınca görür ve arar ama yok üstünden on gün geçer sonra arar bu açmayanlar, "beni aramışsın" deyü!!!
Bir de yapacağım deyip yapmayanlara da gıcık oluyorum. Mesela geçen gün ben de çok eski bi dostuma börek yapacağım deyip yapmadım, çok ayıp ettim, kendime de eleştirim aslında bunları yazarken. Ben de hiç hoşlanmadığım, adaba uymayan bi davranışta bulundum.
O yüzden mi acaba kendisini boş yere beklentiye soktuğum dostumun bu aralar bana kötü davranması, her fırsatta beni aşağılaması; Eğer öyleyse; bu yapacağım, edeceğim, geleceğim, arayacağım, ....cağım, ...ceğim deyip de sözünde durmayanlar hatta üstüne mazeretlerini bildirmeyenler tarafına bi kerelik bile geçmiş olmam bütün bunları hak etmiş olmam demektir. Bu da bana ders olsun.....


0 comments: