RSS

Olaylar olaylar!!!!

Sanal alemden uzaklardayım bu aralar, blog yazamıyorum, blog dolaşamıyorum. İş hayatım hızlandı, para kazanıyorum galiba. Çok yakınlarım tarafından gereksiz yere alçakgönüllü davranılmaktan men edildim, öyle davrandığım anda azarı yiyorum onlardan, iyi ki varlar; insan azar yemekten bu kadar memnun olur mu, benim gibi kendini bilmez için etrafımda böyle yakınlarım olması bi nimet. İnsan kendi değerini bilmezse ne para kazanabiliyor ne de yaptığı işler iyi olsa bile memnuniyet duyabiliyor.

Annem burdaydı, sağlık sorunları vardı onları halletti. Kendisi çok iyi bir ev arkadaşı olmuştu bize, yeni gitti. Ara sıra da atölyeme geliyordu, eve beraber dönüyorduk, eğlenceli oluyordu.

Geçtiğimiz Şubat ayının 17'sinde sevgilim ÖB ile beraberliğimizin onuncu yılını doldurduk. O gün bi şey yapamadık, genelde böyle şeyleri planlayamıyoruz. Beni, yüzüktür, çiçektir pek açmaz, o sebepten öyle hediyeler almadım, benim de sevgilime almak istediğim hediyeye param yetmediği için sadece, gönlümden onun için geçeni söylemekle yetindim. Fakat bi hafta sonra sevgilim durmamış , o özel günümüzün anısına şirin mi şirin elma şeklinde kırmızı bi radyo almış, hatta bu radyoya mp3 de bağlayabiliyorsun, çok şahane oldu, evimiz şenlendi.

Burdan uzak olduğumuz zaman süresinde dört kilo daha hafifledim. Gerçi annemin süper kekleri, ekmekleri ve akşamları çayla birlikle bize sunduğu süpriz tatlılarını da götürmekten geri kalmadım . Zaten annemin bu tehlikeli hareketleri olmasaydı 3 kilo daha hafifleyebilirdim.

Ebru öğrenmeye başladık. Değerli bi dostumuz bize ebru öğretmeye gönüllü oldu ki kendisi ebru konusunda gerçekten master yoda mertebesindedir. Umarım bizden sıkılmaz. Zira GD ve ben biraz başına buyruk ve deneysel takılan tipler olduğumuzdan dolayı pek söz dinleyemiyoruz ama bu sefer disiplinli olma yoluna girdik ki bu ebru denen şey biraz sabırlı bi şekilde disiplinli olmayı gerektiriyor.

Dedim ya olaylar olaylar, İnternetten kendi kendime Osmanlıca öğrenmeye başladım. Bunu da sizinle paylaşmak istiyorum, netten açık öğretim derslerinin videolarını izliyorum, şu sıralar iyi gidiyor, gerçekten de öğrenmeye başladım, vakti ya da parası olmayanlar için süper bi öğrenme yöntemi diyebilirim başlangıç için.

Ayrıca bloga görsel koyma işi de bu sıralar yattı, zira elim çok kalabalık, organize olamadım.

Haa bi de taşınma meselesi var, bu gerçekten mesele, ne vakit var ne nakit

Ulan bir aylık hayatımızı resmen özet geçtim, ne sıkıcıymış ya la!!!

0 comments: