RSS

Kafa güzel!!!!

Bugün başka kafadayım. Galiba evimdeki yalnızlık, tarçınlı çay, sıcak bi duş ve deliksiz bir uyku benim kafayı toparladı. Şimdi geldim atölyeme, burda da yalnızım bugün, çaycı büyük, taze bi çay getirdi şimdi. Photoshopta dosyaları açmadan bi iki blog okuyup, bi iki cümle girmek istedim günlüğüme: Çaycının uzun süredir görmediği orta yaşı biraz geçgince bi misafiri geldi, benim de dükkanın kapısı açık, havalansın biraz mekan deyü, bu sebepten onların sohbetine kulak misafiri oluyorum bi yandan, misafir amca konuşuyor:"biz de kayın babayı kaybettik daha gençti, 65 'ti, işte kanser oldu, kurtulamadı, hayatta hiç bi şeyi dert etmeyceksin, değmez.... hamdolsun, iyiyiz çok şükür, ... evet kağıt deposu evet battı, sağlık olsun hiiç kafaya takmıyoruz...... allahıma şükürler olsu, hayat güzel, yaşayacaksın, takmayacaksın kimseyi kafana, mesele yapmayacaksın.... Çay içerim, bi şeker yeter... aslanım be.. saol O.... cığım..... Eee sende ne var ne yok......"

Öyle gerçekten de, yaşamak bir lütuf, kimse için onu harcaya değmez. Tabi yaşamak yanında dertleri de getirir ama, fazla budaklandırmayacaksın, mutlu ve huzurlu olduğun zamanları çoğaltacaksın. Ne kadar olumluyum bugün, sevdim bu halimi ......

0 comments: