RSS

Bu güzel havalar......

Havalar çok güzel gidiyorken, günler hızla geçiyor, ben atölyemde hummalı bir şekilde para kazanma telaşında çalışırken,kah güneşli kah bulutlu günler geçiriyorum. Bugün de çok sancılı çok kadınsı bir günü yaşamaya çoktan başladım. Tam da bu günlerde dediğim şeyi tekrarlamaktan çekinmiyorum: keşke bi çüküm olsaydı da her ay bu sancıyı, sıkıntıyı, değişimi geçirmeseydim der demez bütün hemcinslerim bana tırnaklarını çıkartmak için çok geçerli bi sebep bulacaklardır. Ama o kadar eziyet çekiyorum ki şu an hiç ciddiye alamam heralde denilenleri, denilecekleri.

Kırk yaşıma çok az kalmışken hala bir ergen kadar regl sancıları çeken bir kadın olarak şu günlerde bütün hayatımı top yekün değiştirmenin "su basmanı"nı çoktan hazırlamış olduğumu burdan duyurmak isterim. Bunu şu an burda bunu okuma ihtimali olan en az bir kişiyle bile paylaşacak olma düşüncesi bile bu sancılarımı biraz olsun hafife almamı sağlıyor. Tabi daha fazla ayrıntı veremiyorum. Ancak somut bir adım daha attığımda bunu yazabilirim ki zira çok plan projeci bi insan olduğum ve yakın çevrem tarafından hayalperest olmakla ünlendiğim içindir ki benim hiç bir düşüncemi gerçekleştirilebilir bulmazlar hatta sözde bile destek olmazlar, tıpkı bu atölyeyi açmaya kalkıştığım zamanki gibi.

Şimdi bu güzel havada, kah güneşli kah bulutlu güzel atölyemde, çalışmak zorundayım ama bu durumdan şikayetçi olduğum anlamına gelmesin sadece kanım biraz delişmen akıyor bu sıralar kıçımı sandelyeme oturtmakta biraz sıkıntım var yoksa çalışmak şahane:)))

Herkese güzel günler, hayatta bunu hak etmeyen insanoğullarına bile.....:)))

0 comments: