RSS

Sabah sabah her şey sakin ve güzelmiş!

Pazar'dan beri hatırı sayılır bir yağmur yedik buralara, hayır yağmur berekettir lakin kış soğuğunu da peşine takmış yağıyor kerata. Dün ve bugün saat 07.15 itibariyle 20 dakkada atölyemdeyim. O yüzden bu yağmurun kıçına taktığı soğukla pek içli dışlı olamadık. Tabi teeee Beyliğin düzünden Küçükayasofya'nın kalbine saat 07.15 civarlarında gelmek de bi yazıya konu olacak kadar ciddi bi meseledir ki, bilen bilir, yolların çilesini, kendimi alamadım sabahın şu saatinde gönderi yazmaktan: Sevgili yarim iki gündür karşı ofisindeki toplantılara katılmak suretiyle erkenden arabasıyla yola koyulunca ben de ona yancı oluverdim, sahilden vurduruyoruz arabayla ne trafik var ne mırafik, 25 dakkada saatte ortalama 60km hızla ben hoop, Çatladı Kapı sapağındayım. İyi de oluyormuş, hiç yorulmadan ve en önemlisi nakit ve vakit kaybetmeden atölyeyi açıyorum, evden taşıdığım şahane lezzetler, artı kahve, kahvaltı faslı bitiyor, gerçi G.Ö.hanımefendinin ebru teknesi buram buram öd, boya, ıslak kağıt kokusu eşliğinde göt kadar mekanı doldurmuş oluyor ama, kahveyi fincana koyunca, o kahvenin kokusu, her şeyi bastırıyor. Böyle erken gelince vakit de bereketli oluyor. İşlerimi de bitirdim, hatta bugün elimdeki bi işi öğleye doğru bitirip teslim etmiş olacağım. Eh artıkın ben şu photoshopa doğru bi tıklayayım, herkese iyi çalışmalar o halde......

1 comments:

Abdullah ÖZER dedi ki...

Blogunuza genel olarak baktım. Çok içten yazmışsınız. Etkilendim ve tebrik etmek istedim....