RSS

Kaçış Planı!!

Sevgili Kankacıım Nesliii, Kendimi Hiç bu kadar köşeye sıkışmış hissetmemiştim. Kaçış yok! Özgürlüğümü iki sene önce ayrıldığım şehirde bırakatığımın şimdi farkındayım.Aslında çoktan anlamıştım ama geçiştiriyordum zihnimde. Artık ben iki yıl önceki kişi diilim. Buradayım, Bizim için ördüğüm örümcek ağının başkahramanlarından biriyim. Suçlayacak kimse de yok. Hayat benim için ve diger kahraman kişi ÖB için o kadar acımasız ve adaletsiz ki çevremizi kuşatan saldırgan sorunlardan dolayı bi köşeye siniyoruz ve taaruzlar bitene kadar hiç kimseye şikayet etmeden, kimseyi suçlamadan, kimseye sitem etmeden içimizden 10'a kadar sayıyoruz ama bitmiyoooor hep başa dönüyoruz ve sindiğimiz köşeden baştan saymaya başlıyoruz. İşte biz bu şekilde yaşarken ağladığımız duyulmuyor ne kadar trajik dimi. Bu sebeplerden dolayı kaçış planımız yok, her istediğimizde sizler; özgürler takımı gibi anlık kaçış planlarının kahramanlarından olamıyoruz, biz olsak olsak trajik komik bir kustarica filminde DB ve ÖB olan iki avanak film kahramanları olabiliriz.
Bu arada artık seni blogda meshur ettik, istediğin oldu; dötünü yırtıyodun benden bahsetmiyosun hiç die. Bunun üstüne sen de şu blogunla adam gibi ilgilenirsin artık. öle kankamla ilk gecem diip de yıllar sonra bloğa copy paste yapmakla yürümüyor bu işler canım, zaten flüt derslerine de gereken önemi vermediğini öğrendim. bırak artık kaçış planlarını da biraz gereken şeylere zaman ayır cıkcıkcık. Olmuyor olmuyor sandalet altına çorap olmuyor dostum!!!

1 comments:

neslice tarifler dedi ki...

kankacım, kaçış planı falan düşündüğüm yok. korkanlar kaçar biliyosun :)) sadece bi müddet şalteri indireyim dedim ama o da şuan için pek mümkün olmadı sanırım :))
gelelim sana, tabiiki 2 yıl önceki sen değilsin. insan yeri geliyor dün yaptığı şeyle bile değişiyor, kaldıki koşullarla birlikte farklılaşan "sen"in sorgusu suali olmamalı derim.
flüt derslerine gelinceeee, tamam şu aralar savsakladım biraz ama sana söz, gereken önemi tatil dönüşü fazlasıyla vericem. (bloğum da buna dahil)