RSS

Yolun yarısına kaldı İki!!

Tam derpesyondan çıktık derken al işte hayat sana başka bi yerden tosluyiveriyor. Daha dün ve daha da ondan önceki günlerde yakın arkadaşlarla hadi yedin bi yıl daha , şimdi seni sünnet çocuğu modunda olaylara sokarlar hahah diye .. sşak geçerken gün döndü, devran dündü, vakit bana döndü. sağolsun sık görüşmediğim arkadaşlarım bile bugün beni çok duygulandırdılar. Kimse atlamadı bugünü oysaki şöyle hayallerim vardı. Ulan işte saçma bi ritüele daha girdim, mal gibi yaşarken birden hayat sana ne zamandır buralarda olduğunu ve sıkıntı ve muz kabuğu şeklinde memnunsuz bi domuz gibi debelendiğini farkettirdi. Ve o zaman elimi alnıma dayayıp "yalnız bırakın beni, bugün benim günüm; anlamsız yaşamıma ağlıcam salya sümük sonra da küfredicem bi araba dolusu, kendime acıcam,aşağılayıcam derken işler planladığım gibi gitmedi. Hem memnunum bu durumdan hem de aklımda kaldı yapamadıklarım. Ama gene de şu anlamsız yaşamımda ailem ve arkadaşlarım yanımda oldukları için şanslıyım.

1 comments:

aRzu KOÇ dedi ki...

Güzelim doğum günün kutlu olsun.
Gününde kutlamadım çünkü sana küfür etmek için zaman tanıdım:)))
Dileğimiz de Ankaralarda...
Öpücükler...