RSS

Kahve Falı!!!!!!

Bugün yağmurun üstüne eve gelip kendime (şekil 1A)'da görüldüğü üzre koccaman çay fincanında köpüklü bi kahve yaptım. Bi yandan kahvemi içerken bi yandan yağmuru seyrettim. Aman ne romantiklik. Aslında bunu planlamıştım ama anlatınca bu kadar romantik olabileceğini düşünmemiştim!:) Gerçi bu romantik gibi görünen kahve keyfi sırasında kafamda planlar, projeler, çözülmeyi bekleyen sorunlar dönüp dururken pek romantik bi durum yaşayamadım.
İçimden Selmuş'u geçirdim, Onunla ne zaman beraber kahve içsek her zaman ikimiz de fal için fincanlarımızı kapatırdık, ikimiz de iyi sayılmasak da bu işte birbirimize iyi geliyordu bu fal muhabbeti gerçi ben daha az bir performansta olsam da benzettiklerimi SH'ye soyler o da kendi falını yorumlardı ama bu sırada da çok eğlenirdik. Az kaldı yakında kendisi Kırolar mekanı Milano'dan dönünce yine bu zevkli zamanlarımıza kavuşacağız, sabır!!!:)))
Bugün de kendi kendime kapattım falımı. Bi de kocaman ki fincan. Artık bu fincanda da bişi göremezsem yuh bana artık. Gerçi Selmuş Gittiğinden beri pratiğimi kaybettim ama yine de denedim.
Fincan soğuyunca neyse halim çıksın falim diyerek açtım falımı. Baktım baktım ama öyle taşşaklı şeyler göremedim görsem de yorumlayamadım, SH faktörü yoktu tabi:)). Ben fincanı açınca telvenin tamamı tabakta yığıldı. Aha dedim, biraz önce aklımdan geçirdiğim her şey hallolucak ve ben sıkıntılarımdan kurtulup püripak olucam dedim kendime. Ayrıca bi kaç küçük yol ve şımararak dans eden iki kişi gördüm ki onları da pek tabi ki ÖB ve ben olarak yorumladım. Sonra da ohh oh oh oh ne güzel de fal oldu, bak sıkıntılarım gitmiş, sevgilimle raks ediyorum diyerekten kendimi avuttum, bi yandan da kendime seni iyimser orospu demekten alıkoyamadım. BU arada bu "iyimser orospu" esprisi de yıllar önceki bi penguen mi leman mı işte ole bi dergiden ağzıma pelesenk oldu. Dur bakim onu bulursam koyim buraya, kesip koymuştum bi yerlere!!!:))))
Fotoğraf Şurdan: kendi kendimin!:)

3 comments:

gulaye dedi ki...

İstanbul'un yedi tepesinden birinde ev alıyorsunuz:)

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

döktüğün izler çikolatalı börek tepesi gibi olmuş. ne tanımlama ama. uhii

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

gulaye:
Neeee ev mi yaşasın!!:)))

mehmet akif:
ya senin karnın acıkmış olmasın?:)))
Bi de bana bunlarla gelmeyin yaaaa,çikolata, börek, ben ekmek arasına göfret sıkıştırıp yemiş biriyim nihayetince kimse duymasın da!!:)) pigme boyumla 68 kiloyum zaten, bi de nerdeyse sevgilimden daha çok yiyorum bi oturuşta. Hatta geçen gün neyse durun bunu bloga yazıyorum şimdi:)!!!!