RSS

Oburum Obur!!!

Geçen gün canımız nasıl tatlı çekiyor, ben de o sıralar pek evde olamadığım için ev yapımı tatlı bişi de yok dolapta.Dedik sitenin içindeki Milano Pastanesinden (SH'nin kulakları çınlasın:))))iki profiterol, bi kazandibi ve bi sütlaç ısmarlayalım, bu arada evde iki kişiyiz!:)
Neyse geldi tatlılar, tabi benim gözüm dönmüş bi kere hemen önce profiterole yumuldum. Ama öyle hızlı yiyorum ki yalamadan yutuyorum nerdeyse, sonra dördüncü kaşıkta yavaşladım, Böyle ağzımda tuhaf bi acılık oldu ve bi an midem bulandı ama yemeye devam ediyorum, sonunda dayanamayıp ÖB'ye benim tatlıda bi tuhaf tat var bi kaşık alsana dedim. ÖB bi kaşık aldı ama yutmadan çöpe tükürdü, hemen elimden aldı tatlıyı ve biraz ışıkta inceleyince böyle üstünde nohut büyüklüğünde küfler farkettik ve kreması da kesilmişti. Sonra ÖB bana hayretle bakarak, sen bu bozuk şeyi yarıya kadar nasıl yedin güzelim dedi. Sonra bi telaş başladı, önce pastane arandı, bi güzel kalaylandı, sonra da bütün tatlılar iade edildi, özür maksadıyla gönderilen yeni tatlılar kabul edilmedi ve şikayet etmediğimize dua edin denilip, sinir tepemizde konu kapatıldı, önceden aldığımız güzel tatlıların hatırına.
Sonra ailemizin doktoru SŞ arandı napalım diye, Sş de bana bi posta azarı kayıp, madem bozuk o kadar niye yedin naraları attıktan sonra, beni kusmaya gönderdi, zira karbonhidrat kana çok çabuk karışacağından, zehirlenme gerçekleşmeden mideden atılması gerekirmiş.
Neyse oburluğumun kurbanı olarak, en sevdiğim tatlıdan oldum. Bak şimdi anlatırken bile midem kalktı.
kusura bakmayın bir profiterol fotoğrafı koymak isterdim ama daha görüntüsüne dahi bakabilme aşamasına gelemedim!!

0 comments: