RSS

Payimaaaal pazar!!!!!

Zamanın nasıl amına goyarsın diye biri sorsa bana, Pazar günlerimi anlatırım ona. Pazar günleri zamanı payimaaal eden bir gündür, o gün hiç bi şey yapılamaz kayda değer, düşünüyorum da, ben çocukken de öyleydi; annem bizi hep Cumartesileri dışarı çıkarırdı, alışveriş yine Cumartesi, sinemaya gitmek, konsere gitmek, arkadaşlarla buluşmak hep Cumartesi'ye ayarlanırdı. Zira Pazar günleri, banyo, temizlik, çamaşır, ütü yapılır, okul için çanta hazırlanır, annem huşu içinde bir banyoya bir mutfağa koşar dururdu, bi yandan da tv'de bizimkiler dizisi açılırdı, bu karmaşanın içinde diziye kulak misafiri olunurdu. Ve kayda değer bi bok yapılmamasına rağmen, en erken yatmamız gereken gün de Pazar günüydü.
Şimdi geldim otuz küsur yaşıma, ben de annem gibi, evi temizlemek, bir banyo bi mutfak arasında koşturmak dışında bir de malum hastalıkla ilgilenmek, onu temizlemek, moralini düzletmek, dengeli beslenmesini sağlamak; eve haftalık mutfak ve temizlik alışverişi yapmak da ekli benimkilere.
Her hafta, sevgilim ÖB ile bu Pazar gününün bizim değerli zamanımızdan göz göre göre çalmasına seyirci kalırken, yeni haftaya da o kadar yorgun başlıyoruz ki, erken yatmak bi yana, resmen sızıyoruz. Gerçi bazı bazı da isyan edip, bu işler sırasında kendimiz biraya vurup, sıkıldıımm sıııkılllldımmm, naaraları atmıyor değiliz lakin böyle yapınca da hem ağlarım hem işimi yaparım durumu da oluşmuyor değil hani, ama züğürt tesellisi yapıyoruz n'apalım...

0 comments: