RSS

Hastalık oldu böyle olduuuuu gel gel gel..........!!!!!!!

Bu hafta bi türlü götümü toparlayamadım, her sabah bu gün kesin gidiyorum atölyeye diye kalktım yataktan ama, wc'den doğruca yatağa gömüldüm yine. Oysa ben ne hasta hallerde yollara koyulmuşumdur , lakin o zamanlar da pek verimli olamıyordum, kendimi ya Selmuş'un evine zor atıyor ya da atölyedeki kanepeye kıvrılıp, akşam eve geri dönebilmek için güç topluyordum.

Hastalık, halsizlik, soğuk derken işte , eve tıkıldım kaldım, ilk iki gün hastaydım yattım, yayıldım, üçüncü gün canım çok sıkıldı, heyecanla sevgilim ÖB'nin eve dönmesini bekledim sonra da ona sardım, daha doğrusu sataştım, allahtan beni çok iyi tanıyan ve halden de anlayan biri olduğu için, pek bana bulaşmadı hatta beni neşelendirmeye bile çalıştı tüm rezil ve huysuz halime rağmen. Dördüncü günde de yine atölyeye gidiyorum diye kalktım yataktan ama bu sefer de salonda tv'nin karşısındaki o iğrenç kanepede elimde de tv kumandasıyla takıldım kaldım. Kaç gündür tv gündüz kuşağı izleyicisi olduğum için nerde ne var biliyorum artık. Önce eski diziler ama çook eski dizilerin tekrarı oluyor sonra da tabipler başlıyor programa, o sırada bi iki kadının sunduğu zırtapoz showlar var alternatif olarak, işte onları zaplaya zaplaya, kucağımda tepsi, kahvaltı yaptım, sonra tepsiyi bi kenara iliştirip, uyukladım, sonra kalktım, kahve içtim, yine yatış, yuvarlanış, çerez olarak aptal gündüz kuşağı saçmalıkları, ev sıcak, kapı çalan yok, evi bok götürüyor ama şaşırtıcı bi şekilde umrumda değil, arada tv'nin sesini kısıp kitaplıktan bi kitap indiriyorum, alıp bi iki karıştırıp masaya koyuyorum, bunu okuyim diye, bi iki saat sonra bi kitap daha bi tane daha derken salon dağılmış kitaplarla doluyor, hiç sevmediğim bişi ama bu da beni rahatsız etmiyor, derken akşam oldu ve bi Cuma gününü; bizim için haftanın son çalışma gününü de yedim ve çaktırmadan da küçük, huzurlu, sakin, sessiz bi tatil yaptım galiba.

2 comments:

neslice tarifler dedi ki...

Ya kızım varya belki de en sıkı takipçin yıllardır benimdir, her yazını merakla ve zevkle okurum, her yazdığına da yorum yapmayı istemisimdir ama sen o yorum yaz yerini sayfanın tepesine koyduğundan yukarı bakmak aklıma gelmemişti. Yoksa yoktu da yeni mı koydun?

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Valla yavrum benim heeeç suçum yok, şablon öyle, yani bu şablonu kullandığımdan beri öyle:)))
Bu arada biz de seni takip ediyoruz lakin özellikle akşamları pek bi tehlikeli oluyorsun, aklımıza düşürüyorsun yeme içme şeysini, tabii sen yesen de de sorun yok, kilo almayan bi piliçsin ama bana yazık değil mi hacııı(?) :)) Öpüyorum seni, yolun Buralara düşerse bi alo de, mucks.....