RSS

Sen bu yaylaları yaylayamazsın....



Bugün aklımda bu türküyle geldim atölyeye, ve geldiğimden beri ha bire bu türküyü kim söylemişse tek tek dinliyorum, bi photoshop, bi  bu türkü. İşte  bunların içinde en çok beğendiğim yorum bu yukardaki oldu. Bu arada bu videoyu izleyince, bizim Fatma Girik'i de anmadan geçemeyeceğim; tv de falan rastgelince, sorardım kim bu diye, çıkartamazdı tabi ama Ümit Tokcan bu deyince: "he he, bilmem mi, çok yaman adamdı, çok terbiyeliydi, bizim komşuydu, bak bu da gürcü, ne yakışıklı adam, artık pek seyrek çıkıyor  dimi tv'ye" falan deyip, heyecanla izlerdi onu.
Özlüyorum Bizim Fatma Girik'i, çocuğum sayılırdı benim, çok vakit geçirdik onunla, en kıymetli zamanlarımda onunla beraberdim, sık sık aklıma geliyor, özlüyorum, dedemle vedalaştığım gibi onunla da vedalaşmalıyım ki, zaten yeterince normal olan bu varoluş-yokoluş durumu normalleşsin . Bi türküden nerelere geldim....

0 comments: