RSS

Bir teşekkür....

Bir serginin daha üstesinden gelmiş bulunuyorum. Hahaha hahah hah... Gören de üretmekten, sergilemekten gözümü açamıyorum sanır oysa ki, geçtiğimiz Cumartesi katıldığım toplu sergiye,  sevgili arkadaşım SH'nin ısrarları, zorlamaları, iteklemleri ve motivasyon seansları sayesinde, kıçımı kaldırıp, katıldım ve sürekli "nasıl olcak bu iş", gibi hayıflanmaları da aksatmadım. Neyse işte kırk yılda bi işin belini kırdım, bu sebepten dolayı, bunca yıl, inatçılığıma, her şeye olan muhalefet tavırlarıma, duygusal patlamalarıma, kendimce tutuculuğuma, her şeyi kınama huyuma ragmen beni hep desteklemiş ve yanımda olmuş arkadaşıma, beni bu toplu sergi projesine zorla, ite -kaka, (her zamanki gibi) benim karamsarlıklarımdan  usanmadan dahil eden arkadaşım, SH'e içten teşekkürlerimi iletiyorum;
Selmuş, bana bu işle ivme kazandırdığın için, bana güvendiğin için, kendimi ifade etmeyi, en çok sevdiğim yöntemi kullanarak yapmamı desteklediğin için sana çok teşekkür ediyorum.

0 comments: