RSS

Ben Böyle Hayatın Taaaa amınaaa Koyiiimmm!!!!

Hayatta başarısız olmuş bir kezban olmak ne demektir; hala kendi başına yaşamaya yetecek para kazanamıyor olmaktır; şu an tek başına kalınsa ne yapacağını şaşırmış, ışığa maruz kalmış tavşan pozisyonuna girmektir; hayatta hiç bir şeye faydanın olmamasıdır; boş yere gezegende yer kaplamak, metan gazı üretmek, su, besin tüketmek, doğaya bile zarar vermekti; duygularını karşındakine tam aktaramıyor olmaktır; hayatta bu kadar başarısızken en yakınında yaşayanları da başarısızlığa sürüklemek, onların da canını yakmaktır...
Peki hayatta başarısız olmuş bir kezban olunmuşsa ne yapmak gerek; Etrafındakilerin düzenini ve ilişkilerini daha da fazla bozmadan, kıyıdan kıyıdan yollanmak gerek; üstüne bir de ifade eksikliği yüzünden anlaşılmakta da başarısız bir kezban olunduysa daha fazla inat etmemek, hem başarısız hem de kendisine kötü davranılan bir kezban'a dönüşüp yaraları daha da kanayan bir kezban olup etrafın acınası bakışları ve aşağılamaları altında daha da ezilmemek gerek.
Ama o zaman ben böyle hayatın taa amına koyim yani, hem kezban olmak ,üstüne başarısız olmak, üstüne ne hissettiğini kimsenin önemsemediği bir hayvan olmak, üstüne çulsuz olmak, üstüne bunca yıldır yalnız olmadığını sanıp da aslında ne kadar yalnız mışım lan ben, bak işte yalnızım, demek ki hep yalnızdım da yalnız değilim sanrısını yaşıyormuşum meğer diye kafaya dank etmek....
En iyisi sakinleşmek, ufaktan antidepresan ilacına uzun soluklu bi şekilde başlamak, kezban değilim, değilim, bütün bunlar değilim diye telkinde bulunmak ve bir çıkış yolu bulmak!!!!

5 comments:

mahallenin delisi dedi ki...

evet en iyisi sakinleşmek...
tanju okan'da pek manidar olmuş "koy koy koy koy koy" derken =))

Adsız dedi ki...

Kezbanlik demek icten gelen degil, dis guclerin insanin icine ittigi cinsten bir kisilik formasyonu! :oP Kezbanlastirilmaya calisilirken Kezban hissetmemek butun mesele. :o)

www.elifsavas.com/blog

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Mahallenin delisi;
Tanju Okan , her zaman hislerimi doğru kodlarla tanımlayan bir kişiliktir. SEviyorum kendisini:)))
Hüthüt kuşu;
En iyisi telkine devam, değilim değilim değilim deği.......:))))

Adsız dedi ki...

ben böyle hayatın ingilizce yazılımı nasıl cok acıl lazım

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Bunun ingilizceye çevrilebileceğini sanmıyorum.Olsa olsa "this world sucks" olabilir. Ya da uyduruyorum.
Ya da şunu mu soruyorsun acaba:" such a life...."