RSS

Sıradan işlerin gazabından notlar!!!

Yeni bir çalışma konusuyla tekrar start vermiş bulunuyorum. ÖB on gün yok. Ama yalnız değilim. Anacığım var yanımda. ASlında ÖB de olsa iyi olurdu. Yaptığım işlerden en iyilerini seçmeme çok yardımcı oluyordu. Neyse artık, O gelene kadar kendi seçimlerime güvenmem lazım. Ben de nasıl bi insansam, mutlaka ÖB'nin beğenmesi lazım. Gerçi bazen onun beğendiklerini ben beğenmiyorum ama bunun nedeni benim olaya teknik olarak bakmam ve biraz da müşgülpesent olmam.

Kar dün durdu ama buralar çok soğuk. Ev sıcak ama yine insan gece uyurken çok üşüyor. O yüzden gece uyurken bi de üstüme annemin ördüğü komik yeleğimi giyiyorum, haminne gibi bişi oldum. Ayrıca geçen ay ÖB'nin bana zorla aldığı kalın kar montunu bu sıralar üstümden hiç çıkartmıyorum. Bi de çocuğa o kadar bıdıbıdı etmiştim, kalın şeyi bana baskıyla aldırdı diye. Mont harbi kar montu, çok sıcak tutuyor ve su, hava geçirmiyor. Otobüste bile çıkartmıyorum, zaten şişkoyum, bi de bu montla oturunca koltuktan taşıyorum, ayı gibi bişi oluyorum, zarafetten uzak ama mecburum otobüsler de çok soguk hasta olmamam lazım, çok işim var.


0 comments: