RSS

Oburluk!!!!

Şu an itibariyle şeker komasına girmem an meselesi çünkü çekim için aldığım jelibon denen, böğürtlen şeklindeki, tadı da iğrenç mi iğrenç olan bir paket şekeri mideye indirdim. Ama hakettiler bu şekerler bunları; çektim çektim olmadı, bi türlü istediğim görüntüyü veremediler, ben de sinirlenip hepsini yedim, şimdi midem bulanıyor, önümde de uzun bi yolculuk var, n'apsam acaba, bi kahve içip mi gitsem bilemedim.

Ayy öyle kötü bi tadı var ki, bir yandan insanın midesini bulandırırken, bir yandan da ağzında sanki glikoz şurubuna bulanmış plastik bir şey yenmiş tadı bırakıyor, bu da nasıl oluyorsa sanki daha önce böyle bişi yemişim gibi! Galiba zihnimi de yordu bu iğrenç şeyler, çocuklara da akıl sır ermiyor, nasıl yiyorlar böyle boktan şeyleri?

En iyisi bi kahve yapiiim yola çıkmadan önce, hem midemi bastırır hem de ağzıma yapışıp kalan bu iğrenç tadı alıp götürür. Yol da yol değil amına goyim, üç saat git babam git, artık ayakta mı, bi yere dayanarak mı, yoksa hasbel kader oturarak mı bilinmez!!!

0 comments: