RSS

Yağmurdan....

Bu Küçükayasofya mahallesinde bi yağmur yağıyor bir yağmur yağıyor ki iki adımlık mesafedeki bakkala şemsiye eşliğinde gitmeme rağmen paçalarım, ayaklarım, sırtım su içinde kaldı. Bi de soğuk hava, eve nasıl gideceğim hiç bilmiyorum. İki gün sonra da anneme gideceğim, sözde kadın ameliyat olcak da ona refakat edeceğim ama sanki bana tam tersi olacakmış gibi geliyor, çünkü ne zaman anneme gitsem, daha yolda hasta oluyorum. Artık bunun bende gelişmiş bir refleks olduğunu düşünmeye başladım. Her ne zaman evime gitsem bi kendimi salıyorum galiba ondan, ama tabi bundan annem hiç hoşlanmıyor, her zaman dediği gibi yineliyorum burda da ama çok hoşuma gidiyor: "eşşoğlueşşeğin kızı her gelişinde hasta oluyorsun, ben sana demiyor muyum buraya hasta gelme diye....."

Gerçekten de hava çok soğuk ve ıslak, atölye sıcak ve kuru, aslında dün MKH bana demişti yarın yağmur geliyor diye ama ben tabi sabah pencerenin panjurunun aralığından sızan güneşe aldandım, zibidi gibi dışarı çıktım üstelik de kaç gündür giymediğim bez ayakkabılarımı da özellikle bugün giydim, artık hayırlısı diyelim, iki sederjin atalım, n'apalım.....

0 comments: