RSS

10 Eylül 2005!

Bundan iki sene evvel, bi telaş ve koşuşturmacanın ardından gerçekleşen yarım saatlik legal bir törenle, üç yılllık birlikteliğimizi cümle aleme duyurduk.
Sonrasında da herkesten kaçıp Olimpos'da bi güzel rahatlayıp, biz naaptık'ı düşünmeden içkinin damına vurucak, gelsin tekilalar gitsin biralar, cigaralar, purolar... yapıcaktık fakat kör talih peşimiz tanrılara yakın olduğuz yerde de bırakmamış ve bendeniz, 4 gün boyunca antibiyotik içerek en azından denize girecek gücü toplamak için her gece Olimpos tavuklarından bile erken yaratak tatilimizin ...mına koymuştum.
Şu an 10 Eylül 2007 ve tarih tekerrür etmekte. Kahramanımız ÖB thylolhot içerek, ter atarak yarınki iş günü için güç toplamaya çalışırken ben de photshop'ta bugün katılmak zorunda kaldığımız bir dostumuzun nişan töreninde dötüm donarak çektiğim fotolarla oynayarak eğlenmeye çalışıyorum işte. Ama olsun hasta masta yine de aynı mekandayız ve bu durumu bölen bir kişi bile çıkmadı, tuhaftır; problem çıkaran kimseye rastlanmadı:))
Mutluyum, sevgilim yanımda horhor horlamakta, ben eski dostum Pc'mde saçmalamakta, bu gece bölee gider ........
Mutlu yıldönümleri sevgilim:)) Bu seneyi de devirdik, hadi bakalım, biz de yıllanmaya başladık, dile kolay 5 yıl!!! Peki farkında mıyız? Bazen ama çoğunlukla Nö! :))

0 comments: