RSS

Duyuru!!!


Bugün evden öyle bi çıkışım vardı ki, gören de bi olay oldu da canımı zor kurtarıyorum sanırdı. Bi hışımla tv'nin başından kalktım, az kalsın sehpada birikmiş çay kahve fincanlarını deviriyordum. Hemen giyindim, aldım sırt çantamı, indim aşağı. Yine bi hışımla bizim Fatma Girik'i de giydirdim, zavallı ne olduğunu anlamadı. Ama o kadar sinirli ve aceleciyim ki. Önce markete götürdüm onu, Sonra da çay bahçesinde bi şeyler içmeye. Oruç ayı olduğunu bilse...!! :)
Köşedeki büfeden de gazete ve penguen aldım. Önce pengueni açtım. Zaten orda da kimse bakmıyor die bi arıza çıkarttım, gerginim. Pengunenin kapağını açınca,karşıma çıkan beyaz A5 kağıda bi saniye şaşırıp sonra bi kahkaha attım ki sormayın... Bizim Fatma Girik de şaşırdı" de hele neye güldün , öyle de keyifli güldün ki " diip o da bi kahkaha attı. Şimdi nası anlatacaksın ona???:))) Aslında Durum ortada ahahahahaahah.....!!!!!
İyi ki çıkmışım dışarı. Bu penguen günümü kurtardı wallahi yahu!!! Kendime geldim. Şimdi huzurla bugünkü sorumluluklarımı yerine getirmek için yeterli motivasyonu sağladım ahahaha:))) Ya walla abartmıyorum yaa!!!

0 comments: