RSS

Psycho!!!


Üstüme vazife olmayan şeylerle gereğinden fazla ilgileniyorum. Boş yere sinirlerim bozuluyor, geriliyorum.Daha düne kadar hiç hayatımda olmayan durumlardan haketmediğim şeylere maruz kalıyorum. Üstelik de bütün enerjimi bitiriyorum bu sayede.

Zaten annem de gözden çıkartmış beni. Özledim diyorum, gel diyorum, "gelemem" diyor "gitmeseydin o kadar uzağa" diyor hep "sen gel " diyor. Görürsün sen anne, daha da uzağa gitmezsem!!! Sen de inatçılığın yüzünden beni şu ergenlikteki kafa tutma pozisyonuna düşürdün ya bu yaşta hadi bakalım.

Şu anda kafamdan öyle tuhaf şeyler geçiyor ki! Allahtan SH geliyor İstanbul'dan. Zamanlaması mükemmel. Aptallıklarım yüzünden hayatımın anlamsızlıkları üstüme yığılmışken, tam da nefessiz kaldığım bir anı tutturdu o şu an. Saol dostum yaaa!!!! Biraz istanbul soluyacağım sayende:))

1 comments:

arzın merkezine yolculuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.