RSS

Farkında olmamak!!!!

Nedense öyle bi huyum var benim; bi şarkıya, türküye falan takılıyor ağzım ve şuursuzca , yarısını da uydurduğum bi kupleyi tekrarlayıp duruyorum bet sesimle. Ama bu durum yanımda olanlar için çekilmez bişi haline geliyor. Onu da biliyorum. Hele bi kaç kere uyarılmama rağmen yine farkında olmadan bu abukluğu tekrarlamam gerçekten de korkunç.
Bu akşam da yine aynı şeyi yaşadım. ÖB bir anda çok kötü bir ses tonuyla, azarladı beni. Belki de bekledi susmamı ama tabi bende hareket yok n'aapsın. Ama diğerlerine göre çok başarılıydı. Bi kerede susturdu beni. Zaten ben neye uğradığımı şaşırdım. Saf saf, şimdi unuttuğum, muhtemelen de o anda zaten sözlerini uydurduğum mırıltının ahengine kaptırmışken kendimi, daha biraz önce sevgiyle bana bakan birinden böyle , insanı ürküten sesli bir uyarı gelmesine çok bozuldum tabii. .... Neyse hep ben mi gergin olucam dimi ama!!!
Ama benden daha beter tekrarlar var insanı ruh hastası edebilecek; inanmazsanız buyrun

1 comments:

mahallenin delisi dedi ki...

sizin sesinizi bilemeyeceğim ama loituma'ya laf söyletmem =)
insanın en keyifsiz zamanlarında bile hoplaya zıplaya dans etmesini sağlayabilecek süper bi'şarkı bence ievan polkka. ha tabi pırasa sallayan kız biraz sinir bozucu olabiliyor zaman zaman o ayrı =))