RSS

Keşke!!!

Yarın zor bir gün olacak. Aslında her gün zor ama yarın SH'nin verdiği gazlarla daha da zor olacak. Artık keşke demeye son vercek şeyler var aklımda. Daha önce de vardı ama etrafımda dolaşarak, zihnimi hiç rahat bırakmayan şeyler yüzünden aklımdakileri hep erteliyordum.
Ama yarın artık başka bir şey olacak; çook zor olacak ama artık keşke demek istemiyorum yahu!! Geldik kaç yaşımıza, biz de genç değiliz ki . Yaşamı şekle şemale sokmak lazım. Zaman bir an gelip kapıyı çalarsa; süre doldu diye, niye keşke diyelim dimi canııımmm!!! Bu yüzden biraz zorlanıcaz yarından itibaren fakat istediğim şeyler için olacak bu. Zira başkalarının hayatının tekrarlarının sadık seyircisi oluyor insan. Banane yahu!!!
Yaw yarın olmuş çoktan ahahahahah!!! Hadi bakalım. Biraz uyku girmeli bedene bu zor güne başlamak için!!!!


komikaze

2 comments:

Nakhar dedi ki...

keşke demek dememek zor bee hemde çok zor.... başkalarının hayatlarının sabit seyircisi olmak da çok kötü benim de çok fazla düştüğüm hata maalesef... hatta gölgesinde kalıyoruz başkalarının umarım başarabilirsin sonra formülünü de yazarsın bize :)

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Yaa aslında formülü basit. Bizim gibi hırsı eksik malzemeden karılmışlar olarak biraz inat etmemiz gerekiyor.
Yoksa keşkeler bitmez.Zaten bitmesin de ama en azından sürekli keşkelerle yaşamamak lazım. Lakin depresif manyaklar halini alıyoruz.
Ben bu sıralar inat ettim. Bakalım inadım ne kadar sürecek. Uzun sürerse daha az keşke demiş olucam.Ya üff umarım yaa.....Böyle manyakça zamanı tüketmemek lazım. Siktir etmek lazım başkalarını
etmemek lazım, yapmamak lazım, seyretmemek lazım, lazım da lazım.....Amaannn işte....