RSS

Ahh Fizy Vahh Fizy!!!!

Son günlerde fizy.com dan İlhan İrem dinlemeye çok fena sarmıştım. Bir İlhan İrem bi de Levent Yüksel dinleyip, eski şarkılarla keyifleniyordum ki, fizy müyap tarafından kapatılmış.

Hayır yani bu benimle ilgili olamaz dimi, hani o kadar da önemli bi insan değilim, niye benim yüzümden kapatılsın dimi, ben bi iki haftadır fizy'ye takılmanın keyifli bi şey olduğunun farkına vardım diye değil dimi tüm bu kötü olaylar, hayır canım cık, bahtsız bedevi bile olamamamın, çölde kutup ayısına bile rastlayamacak kadar bahtsız olmamın fizy'nin başına gelenlerle bi alakası yok dimi. Benim yaşadığım yer böyle dimi, herkes şanssız bedevi dimi, sussan da susmasan da sıra ona da bana da sana da gelecek dimi!
Gidin yaaa ya....

1 comments:

GH dedi ki...

fizynin senin yüzünden kapatıldığı anlaşılırsa çok yumurta yersin sokağa çıkınca çook