RSS

Bir Pazartesi daha!!!!

Bugün güne yine erken başladım. Saat 07.00 da hortladım. Hastalıktan da kutruldum ya hiç yatasım yok. Hemen deli döt moduna geçtim yine .
Yok matbayı ara, fiyat al, Bizim grafiker A'yı ara akıl al,Tasarımı tamamla,Öyle böyle derken öğle oldu. Napsam dedim. Canım çok sıkılıyor. Yaratıcılığım dibe vurmuş, mutsuzum, annemi, kardeşimi özlemişim, sevgilime de üzülüyorum çoğunlukla; ağır çalışma şartlarından dolayı onu kurtarmak istiyorum bu hayattan ama bi türlü ben de dötü toparlayamamışım........ falan filan işte. Hayatta başarısızım kısacası. Bunu da hatırlayınca iyice çökkün oldum. Amaaann, Gidiiiiim de ben bizim Fatma Girik'e uğrayayım, zira iki hafta sonudur pek görüşemedik dedim . Aldım onu çıktık yemeğe. Öyle eğlendik ki gene sormayın. Bu bizimkiyle yalnız olunca çok eğleniyoruz. Çok dikkat ediyor etrafına, herkese bi kulp takıyor ama çok komik kulplar. Sonra ben küfür ediyorum sağa sola o da benle ediyor. Kızıp duruyoruz etrafımızdaki ayılara, saygısızlara, kırmızıda durmayan sürücülere,... Yani iki kişilik bir çete oluyoruz beraberken ahahahha.....Sürekli gülüp dalga geçip, küfrediyoruz. Bi de ben bizimkine yeni küfürler öğrettim. Ahahahahah çok fena yani.... Neyse işte biraz rahatladık ikimiz de. Bir iki saatliğine de olsa boşverdik hayata. Bi ara da ÖB'yi aradık "bak biz çok eğleniyoruz sen n'apıyorsun "diye de, o sırada biraz oyunbozanlık yaptı bizimki, nedense ÖB'nin yanında uzaklaşıyor benden, küçük bir kız çocuğu gibi şımarıyor ve beni halkanın dışına atıyor. Ama bugün keyfimiz yerine geldi küçük çete eylemlerimiz sayesinde. Bakalım yarını ne kurtaracak. Ahahahahah

0 comments: