RSS

Gerginlik Yookkkk!!!!

Bu ay gerçekten de yoğun geçti sayılır benim için. İş üstüne iş çıkıyor ve ben de bu sayede bu şehirde ayağımı hiç basmadığım semtlere gidiyorum. Bugün de adı minasera olan bi alışveriş merkezine gitmek için Ümitköy dolmuşuna bindim. Şöfor amca pek tonton ve yardımseverdi. Biner binmez bu gideceğim yeri sordum. Ama bilmiyormuş, sonra yolculardan biri oraya dolmuş gitmez dedi. Allah dedim" iki kuruş alıcaz onu da taksiye vermeyelim şimdi" diye düşünürken, birisi dedi ki "ben biliyorum orayı, en yakın yerde iner ordan binersin taksiye" ben de "tamam" dedim. Ama bu arada bayağı bi kafa yoruldu benim problemi çözmek için. BU arada şoför amca geldiği her yeri söylüyor, söğütözü inecek var mı, Varan, Bayındır, Armada demeye kalmadı arkadan bi adam "dur dur ben armada da inecem demedim mi, bunak mısın sen niye haber vermedin" diye çıkıştı şoföre. Bizimki de "kardeşim işte burası armada alla alla" dedi. Adam inerken "dur ben bi inim de senin plakanı alimm bi" dedi. Bizim kaptan da "Al lan , istersen sök de al" dedi. Tabi bu arada bütün yolcular birlik olup, "Armada burası kardeşim, naapsaydı adam seni giriş kapısına kadar dolmuşla mı götürseydi manyak, ruh hastası vs..."diye adama saydırarak kaptana arka çıktık ve bu inen manyağın arkasından da bi güzel dalga geçip güldük.Ahahahahaa.......Bu olayla birlikte benden manyakları da varmış şu günlük yaşantıda onu anlamış oldum. Hiç olmazsa ben boş yere sinir yapmıyorum bugünkü hıyar gibi diye de düşünmeden de kendimi alamadım.
Yaa bu arada bir şeyi sonuna kadar sıkma huyum yüzünden, flaşı makinaya yapıştırdım ve ÖB bile ayıramadı yarın Ali Değer'e götürücem ve yine alay konusu olucam orda. BU huyumu hemen terk etmem lazım, zira kavonozları da böyle boğuyorum farkında olmadan ve ÖB bunları da açamıyor. yani çevirerek kapanan her şeyi çok fena sıkıyorum. Deli kuvveti mi geliyo nedir???!! Yaa bi de flaşı açmaya çalışırken hem flaşı hem de aleti zedeledik, çok fena moralim bozuk!!!:(((( ONca yıldrı bi çizik bile yoktu, en hassas olduğum konulardan biriydi bu yaa.... Nasıl böyle bi eşeklik ettim ben şaşarım!!!!

0 comments: