RSS

Döndüm Ben!!!:)

Yaa aslında küçük bi öykümle başlayacaktım yeni yayım dönemime ama şu an o kadar şarhoş ve o kadar keyifliyim ki, amaaaan dedim, niye kasıyorum,o şu an dönmeye hazırsam döniim ben dedim.
Bu arada kaç gündür bekarım , bizim Fatma Girik'le iyice kanka olduk, Kendimize makyaj yaptık ve fotoğraflarımızı cektik, sonra bizimkisi unutup bunları "ayy o nerden geldi bilgisayara , günah olur gıı .." diye telaşlandı ama ben onu hemen yatıştırdım ve eğlenmeye devam ettik, bu arada evi çöp ev haline getirdik, yediğimizi yığdık yediğimizi yığdık ayrıca her yer etimek kırıklarıyla doldu, ayaklarımızın altında sinir bozucu tıçırdak sesler çıkartmaya başladı, sonra mutfak dışında evin her yerine dağıldı da dağıldı. Nihayet bugün evi temizlemeye karar verdim, çünkü artık sevgilimin gelmesine çok az kalmıştı.Ve sonra işim bitince süper bir telefon aldım; Yaptığım çekimlerin parası yatmıştı. Vee hemen kendimi dışarı attım, Sevgili arkadaşım ZÜ'yle buluştuk ve içtik de içtik, Şu an o kadar keyifliyim ki hemen içinde en ufak bir sevgi kırıntısı barındıran herkesi aramak ve kocaman bir kahkaha atarak merhaba demek istedim; öncelikle annemi, kardeşimi ve sevgilimi aradım, ahahah!!! Ve düşündüm ki artık bloğa dönme ve bir şeyler paylaşma vakti gelmiştir ve bu gibi şeyleri kurallara bağlamaya gerek yok, aşk gibi düşün, ne hissediyorsan onu yap dedim kendi kendime ve işte geldim burdayım ve hala sarhoşum, aslında yanımda benimle içecek birileri olsa bakkala gitmeye üşenmem bi kaç bira kapardım şu yanımda olan tek kişi olan Fatma Girik' e içirsem içer ama o zaman da şekeri çıkar ve bu hiç iyi olmaz o yüzden sevgilimin gelmesine bir saat kalmışken biraz ayılsam ve bizim FG'yi günaha ve sağlıksızlığa teşvik etmesem iyi olur diye düşündüm.
Neyse yaa boşvereiim şimdi birayı mirayı da selamlayım herkesi ; selam arkadaşlar, selam anne, selam kardeşim, selam bizim fatma girik, selam segilim, selam arkadaşlarım, selam dostlarım, selam sanal alem, selam selam selam...
İçinde sevgi ve insanlık hisleri olanHerkese selamlar sevgiler ... ahahahahaah
Yahu gülesim var deli gibiyim şu an, içim içime sığmıyor, uzun zamandır kendime en iyi davrandığım bu gün benim için bir tarihtir şu an ahahaah.......

0 comments: