RSS

How To Cook Your Life!!!

Yönetmen:Doris Dörrie
Senaryo:Doris Dörrie
Görüntü Yönetmeni:Jörg Jeshel, Dorris Dörrie
Kurgu:Suzi Giebler
Oyuncular:Edward Espe Brown
Yapımcı:Franz Xaver Gernstl, Fidelis Mager
Prodüksiyon Şirketi:Megaherz Film & Fernsehen/Munich
Dağıtımcı:Filma Ltd.: Zeytinoglu Caddesi, Sarı Konaklar İş Merkezi, A Blok, D:6, 80630, Akatlar, İstanbul, Turkey Tel: +90 212 352 09 60 Fax: +90 212 352 09 65 E-mail: sebnem@filma.com.tr


Hayatınızı Nasıl Pişirirsiniz?


Biz bugün bunu izledik. İzlerken göz yaşlarımız boğazımıza düğümlendi. Öyle yenilir yutulur cinsten bi şey diildi. Hazmı zordu tabii anlayana!!!
Samimiyetle yapılmış bir belgeseldi, duygusaldı, komikti, ritmini koruyan bir enerjisi vardı, dönüp kendinize bakmanızı sağlayan, etrafınızda olup bitenleri anlamlandırmanızı sağlayan bir şeydi.
Bence insan olmak için çaba sarfeden herkesin izlemesi gereken bir filmdi..
Özellikle samimiyet konusunun geçtiği bölümler benim için çok anlamlıydı.Etrafımdakilere samimiyeti anlatmak için dötümü yırtarken, orda bir iki cümleyle samimiyet denen şey önümüze konuluverdi, ve pek tabi ki tüm yaşantımızda karşılığı olan pek çok cümle de.
Benim için bugün bu film daha da anlam kazandı. Kafam karmakarışıktı, yine bir samimiyetsizliği hissetmiştim sinirliydim ve öfkeliydim;tavırlara, tutumlara, hesaplara,kısasa kısaslara, hayattaki haksızlığa, şanssızlığa...Tutuyordum kendimi, belki de ağlasam öfkem de akıp gidecekti ama ağlayamıyordum, kaskatıydım, o yüzden hiç düşünmemeye çalışıyordum ama bir yandan da ah keşke biri bi sinir bir durum oluştursa da dayak yeme pahasına
da olsa kavga etsem, tekmelesem, küfretsem diye düşünüyordum sonra film başladı. Ve bugün bu film günümü kurtardı. Üstelik kafamdaki taşları yerine çoktan oturtmuşum onu farkettirdi bana.
İyi ki bu filmi seçmişiz. Yarın ilk işim bu filmin bir kopyasını öyle ya da böyle edinmek ve yastık altımda bulundurmak, ihtiyacım olduğu zamanlarda da ilaç niyetine seyretmek.



1 comments:

Adsız dedi ki...

Simdi trailer'ina baktim. Cok sevimli, tam bana gore birseye benziyor. :o)

www.elifsavas.com/blog