RSS

Geginlik Yokkkk!!!!

Yaklaşık üç gündür tel. ve adsl hattımız arızalı olduğu için kapalıydı ve şu an geldi ama sinirim hala tepemde. Kutsal bilgi ve iletişim kaynanığımı kaybetmiş gibiydim.Eve geliyordum ve kimseyle iletişim kuramıyordum,ve bu iletişimsiz ortam bana km'lerce uzakta olan dostlarımdan, arkadaşlarımdan ve ailemden gerçekten de uzakta olduğumu hatırlatıyor ve çok fena yalnız hissettiriyordu, şu an hala o duyguyu üstümden atmış diilim ki bunun başka bi sebebi de en yakınımızdakilerin lavuklukta bir numara olmaları ve onlarla iletişim kuramadığımız için kendimizi sürekli suçlamalarımızdır ki artık lavuk tavuk lalelerle arkadaşlık yapamıyoruz diye de hayıflanmanın manası olmadığını da kavradık tabii ama bu gerçek yine de bizim duygusallığımızı hafifletmiyor. Ve yine şofbenimiz bozuldu, ve yine ev sahibi tamiri karşılamıyor, onunla da bir posta kavga gürültü, 5 kuruş için götünü veren ..mına koduuumun götleri!!! Ve biz kazancımızın 4/3'ünü barınmaya verirken geri kalanıyla da bu göt lalelerinin evlerini doğrultmaya çalışıyoruz, Paralarımız havaya uçuyor yani.Ev mev de alamıyoruz, kafamız karman çorman her an bi delilik yapabiliriz. Bu arada ÖB yine şehir dışında, yarın Hüseyin çavuşu alma günüm ve hafta sonum Fatma girik ve Hüseyin çavuş ikilisiyle muhteşem olacak, bunu da taa derinlerden hissediyorum. Bi yandan da en yakınımızdakilerin kaprisleri, alınganlıkları, bencillikleri ve çözümsüzlükleri gerginliğimizi tavana vurdururken, hayatımız niye bu kadar zor ve etrafımızdakiler niye bu kadar acımasızlar yahuu ve ben hala duş alabilmiş diilim zira ..mına koduumun tamircileri gelmiş diil, pis pis etrafta dolanırken, bi yandan kafamda hesap kitap, bi yanda hayatımdaki yaşlıları ve hastaları avutma ve mutlu etme projeleri, bi yanda işime odaklanmak için harcadığım performans bi yanda .... banane yaaa ben annemi istiyorum yaaa, ona gitmek ve hiç bi şey düşünmeden istediğim kadar onunla kalmak istiyorum. Alllamm sen aklımızı koruu!!!!!

0 comments: