RSS

Planlar Projeler!!!

Geldiğimden beri aklımda sürekli planlar projeler. önce(ilk plan) ÖB'ye İzmir'e taşınmanın ne kadar mantıklı olacağını anlattım. Orda şu zor hayatımızı, sorunlarımızı, yüklerimizi paylaşacak bir anne bir kardeş (kardeş biraz deli dolu olsa da insanlık açısından bir numaradır, sezarın hakkı sezara n'apalım!!!) ve üç beş gerçek arkadaşımız olduğundan , biraz daha insanca yaşayağımıza kanaat getirdik birlikte. Hem burda ikimiz bi başımıza kalmışken ve her şeyin üstesinden üstün çabalarımızla kalkarken, bu üstün çabalarımızı biraz da başka şeylere harcayabilmek için bu şehirden, kaderimizle başbaşa kalmaktan kurtulmalıyız diye geçirdik aklımızdan. Gerçi bu biraz zaman alabilir , bir yıl belki iki yıl ama sonunda Kararımızı verdik.

Bu zaman zarfında ilk iş şu kredi borçlarından kurtulmak ve olabildiğimiz kadar cimri olmak.Mesela eve bi şeyler almak için yanıp tutuşan ÖB, bizzat şahsım tarafından engellenip, onun yerine elimizdeki eşyaların yerleri ve kullanım alanları değiştirilerek eve yenilik ve yeni bir kişilik kazandırılmıştır. Bu evdeki yer değiştirmeler sayesinde pc'yi de yaz geldiğinde cehennem sıcağından hallice olan salondan kurtarmış olduk.

Artık benim bir çalışma odam var, bu durumda her ne kadar akşamları Fatma Girik ve bazı hafta sonları da Hüseyin çavuşla oda arkadaşı olduysak da bu durumdan ikisi de çok memnun. Ve ÖB'nin de bir yazı masası oldu. Artık "yazı masam yok yazamıyorum" diye bahaneler uyduramıcak bana Ahahahah....!!!

Sonuç olarak, hiç para harcamadan çok şirin bi evimiz oldu yine ve ikimizin de çalışma mekanı ayrıldı, ev biraz ofis biraz kütüphane havasından biraz da yayıntıdan kurtulmuş oldu; bi de özellikle eve gelenler tarafından söylenen"öğrenci evi havasından".

Ve artık yaza hazırız. Haa bu arada kahve makinamı da faaliyete sokmuş bulunuyorum. Paraya kıyıp aylardır almadığım filtre kaveyi aldım. Hemen yapıp içtik. Bu filtre kahve kokusu ikimizi de İzmir'deki günlerimizde hissettirdi, mutlu etti, eski hovarda günlerimiz hatırlattı. Şimdi çok fena filtre kaveye sarmış durumdayız. Hadi hayırlısı.

Haa bu arada İstanbul'dakiler ve ordaki anılarımız alınmasın. Oranın yeri ayrı; Orda yaşanılanlar da . Ama orda çok domestik anılarımız olmadığı için bu pek şey etmedim.Ahahahaah.....

Bi başka plan da iki tombalak olan ben ve ÖB gerçekten spora ve sağlıklı beslenmeye başladık; gece tatlılarına artık geçit vermiyoruz onun yerine bol salatalık ve diyet süt tüketiyoruz artık. Ama itiraf ediyorum ben bugün Fatma Girik'e aldığım diyabetik çikolatayı mideye indirdim!!!

Diğer plan projeleri de şimdi tek tek yazmaya üşendim. Onları da hayata geçirince paylaşırım artık.
Çok uykum var bu yazıma uygun Görsel bulamadın, aramaya da takatiim kalmadı. Bu da böyle ossun!!!

2 comments:

Adsız dedi ki...

ahhh ahhh izmir
önce nefret ettiren sona kendine aşık edip kul eden şehir istanbulun minyatürü cosmopolitebir şehir
össledimmm sesini kokusunu özledim kordon boyundan alsancaktan güzel yalıdan halil rıfattan paket taşlı dar yollarından körfezinden aleybeyden ksk den göztepeden heryerden esen rüzgarını yazın ısacığı özledim işte yaaaaa varmı ötesi

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Aynı duygular içindeyim ben de. Önce rehavet şehri modunda insanda gitme isteği uyandıran, gidince de ahh keske orda tekrar yaşayabilsem dedirten şehir.:)))
Başka bi şey ya orası. Orda insanı mutsuz etcek şeyler o kadar az ki. En mutsuz insanı bile iyileştirir bu şehir.