RSS

Süper Kadın İnsan!!!

Bu hafta sonunu Hüseyin Çavuş, Fatma Girik ve yatılı olarak ortaya karışık yedi ergenle ve sorunsuz bi şekilde tamamlamak üzreyim. Hem de tek başıma. Ben artık kendime ne diim. Sanırım ben de annem gibi muhteşem bi insan olma yolundayım. Mesela onun sevgisi, paylaşımcılığı, herkesin sorununa hemen çözümler üreten zekası, sıcakkanlılığı, komplekssiz karakteri,herkese karşı adaletli ve aynı zamanda zalimlere, bencillere, kötülere karşı da dirençli ve mücadeleci oluşu onu tam bir insan yapıyor.
Sanırım ben de annem gibi bir Süper kadın insan olabilecek potansiyeli genlerimde taşıyorum. Ahahhaha Yaşasın!!!!
Ahan da şu üstte görülen afet kahraman da Sheena; tabi onun gibi olabilmek ne haddimiz; hem güzel hem seksi hem de kahraman! Buyrun burdan da sheena hakkındaki yeni gelişmeler

3 comments:

Adsız dedi ki...

durmak yok yola devam ozaman ....
eline yüreğine .sabrına sağlık...

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Teşekkürler. Evet durmak yok zaten bi durursam bi daha toparlayamaz hiç bişi beni.Ben de o hep tiksintiyle hatırlayacağım samimiyetsizlerden biri olurum ve böyle de yaşayamam!!!
Ha bu arada sen gaykedi de linki olan diagonal misin zira şu yorumundaki linkine tıklayınca bi tuhaflık oluyor sayfana sağlıklı ulaşılmıyor!

Adsız dedi ki...

evet o diagonel benim blog ayarlarımla ilgili bir sorun var sanırım :S