RSS

Bahar Sarhoşu!!!

Bugün hava çok güzel. Balkonu açtım, saksıları yerleştirdim. Böyle bi çakır keyifim ki sormayın, gören de bi kaç bira yuvarladım sanır. Sebepsiz yere neşeliyim, keyfim yerinde hatta yaklaşmakta olan hafta sonu bile keyfimi bozamıyor.
Şakalar komiklikler günüm, kimse umrumda diil. Herkes komik geliyor bana. Suratımdaki bu neşeli ve alaycı ifade eminim beni görenleri sinirlendiriyordur özellikle canı sıkkın olanları. Amaaan N'apalım canım, bahar geldi, yarın da son cemre toprağa düşüyor. Bırakalım derdi kederi bi yana, onlar yokmuş gibi ohhhh ne güzel. Zaten hayat zor bi de biz mi çile çektirelim kendi kendimize. Sallaaaaaa......
Yarın da bi çiçek böcek olayına dalayım, bizim Fatma Girik'in de balkonunu kullanıma açayim. Onu da çiçeklendireyim de bizim apartman çiçeğe boğulsun ve bu apartman sahiplerinin çirkinlikleri örtülsün! Ahaaahahahaa...

1 comments:

Adsız dedi ki...

Bahar carpmasi. :o) Yazin yapisiklik halleriyle gececek bir mutlu hastalik.

www.elifsavas.com/blog